نسخه چاپی

كی‌روش فوق‌العاده است، تجربه‌اش به ایران كمك می‌كند

عکس خبري -کي‌روش فوق‌العاده است، تجربه‌اش به ايران کمک مي‌کند

بورا میلوتینوویچ سرمربی معروفی كه سابقه حضور در تیم ملی چین را هم دارد، مهمان غیر حضوری برنامه نود بود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ در برنامه این هفته نود، عادل فردوسی پور از طریق اسكایپ با بورا میلوتینوویچ مصاحبه كرد و او حرف های جالبی درباره ایران و حریفانش زد.

*سلام آقای میلوتینوویچ.

سلام. باعث افتخار هست كه در برنامه شما به صورت مصاحبه اسكایپ حضور دارم.

*بازی ایران و قطر را دیدید؟ شناختی از تیم ملی كشور ما دارید؟

ایران جای خوبی است برای فوتبال بازی كردن. ایران مربی خوبی دارد. من بازی ایران در جام جهانی برزیل را دیدم. نمی توانم اسم تك تك بازیكنان ایران را بگویم. اما وقتی مربی نیجریه بودم برای جام جهانی 98، با ایران بازی كردیم و الان می دانم مربی خوبی دارد ایران.

*بازی ایران مقابل قطر را دیدید؟

بله بازی را دیدم. بازی جالبی بود. قطر خوب بازی كرد و دو گلی كه خورد روی عدم تمركز در دقایق پایانی بود. برای چنین تورنمنتی باید تمركز بیشتری داشته باشد و شانس گرفتن یك امتیاز را از دست داد.

*شما سرمربی تیم ملی چین بوده اید. چین در یكی دو دهه اخیر پیشرفت كرده است؟

تنها بازی كه شكست خوردیم مقابل ازبكستان بود. من دوره خوبی در چین داشتم. كی روش فردا روز راحتی را در پیش نخواهد داشت.

*خاطره‌ای از شهر میزبان این مسابقه دارید؟

ما با چین 4 مسابقه در این شهر برگزار كردیم. 4 كلین شیت به جا گذاشتیم و همین دلیل است كه فدراسیون چین تصمیم گرفته بازی را به شهر شنیانگ ببرد. در استادیوم جدیدی البته بازی می كند چین اما شور و اشتیاق وجود دارد در این شهر و به همین دلیل می گویم كار راحتی ندارد ایران.

*بازی را چند چند پیش بینی می كنید؟

به خاطر اینكه برای هر دو تیم ایران و چین احترام قائل هستم نمی توانم نتیجه مشخصی را بگویم. در این گروه تیم‌های كره و ایران و ازبكستان و قطر و چین و سوریه حضور دارند. قلب من با قطر است بعد با چین. تیم ایران هم مربی فوق العاده ای دارد كه تجربه عالی دارد و بهره بردن از این مربی می تواند به ایران كمك كند.

*فوتبال قطر را چطور می بینید؟ در بازی فردا مقابل ازبكستان می تواند نتیجه بگیرد؟

هماهنگی‌شان را خوب حفظ كردند در خطوط مختلف اما تمركز نداشتند و امتیاز را مقابل ایران از دست دادند. امیدواریم كه فردا تمركز را هم حفظ كنند كه كل 90 دقیقه را مقابل ازبكستان بجنگند. به خودشان اعتماد به نفس داشته باشند و سه امتیاز از ازبكستان بگیرند.

*بازیكنان كلیدی بازی فردای ایران و چین چه كسانی هستند؟

درمورد اسم بازیكنان سخت است جواب بدهم. فكر كنم شماره 10 تیم چین كه اسمش را فراموش كرده ام كلیدی باشد. شماره 7 و شماره 17 چین هم باید بیشتر حواستان باشد در بازی فردا. درست است كه چین بازی اولش را باخت امابا توجه به این سه بازیكن كلیدی كیفیت و استحقاق صعود به جام جهانی را دارد.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...