نسخه چاپی

ترامپ: كلینتون تحمل تجمعات بزرگ را ندارد

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا بار دیگر نسبت به وضعیت سلامتی هیلاری كلینتون ابراز تردید كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اخیرا در جریان شرکت در مراسم بزرگداشت 11 حوادث سپتامبر غش کرد و پزشک او اعلام کرده است که ابتلا به بیماری ذات الریه و از دست رفتن آب بدن، علت اصلی این مساله بوده است.

گرچه ترامپ و کمپین انتخاباتی وی پس از این حادثه هیچ گونه اظهار نظری درباره وضعیت سلامتی کلینتون نداشته اند ولی ترامپ روز چهارشنبه در یک تجمع انتخاباتی بار دیگر وضعیت سلامتی کلینتون را زیر سئوال برده است.

ترامپ در سخنانی در ایالت اوهایو تاکید کرد: کلینتون قادر به تحمل تجمعات بزرگ نیست. در این اتاق زیبا دمای هوا بالاست. آیا فکر می کنید کلینتون قادر است به مدت یک ساعت اینجا بایستد؟ من این طور فکر نمی کنم.

ترامپ تصریح کرد: کلینتون در رختخواب احساس بهتری دارد و ما می خواهیم او بهتر شود، می خواهیم به رقابت های انتخاباتی باز گردد. درست است؟

وی این سئوال را از حاضران پرسید و برخی از حضار در پاسخ این سئوال ترامپ، "نه" گفتند.

ترامپ که در روزهای اخیر حاضر به اظهار نظر درباره وضعیت سلامتی کلینتون نشده، پیش از این بارها سلامتی جسمی و روحی کلینتون را برای اداره کشور زیر سئوال برده است.

کلینتون از روز یکشنبه تاکنون از رقابت های انتخاباتی کنار کشیده ولی قصد دارد امروز پنجشنبه در یک کمپین انتخاباتی در کارولینای شمالی شرکت کند.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...