نسخه چاپی

جمع‌ آوری 6 هزار معتاد متجاهر در تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع آوری 6000 معتاد متجاهر در تهران خبر داد و گفت: مدت زمان نگه‌داری از معتادان در مراكز با موافقت دادستانی برای یك دوره سه ماهه دیگر تمدید خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع آوری 6000 معتاد متجاهر در تهران خبر داد و گفت: مدت زمان نگه‌داری از معتادان در مراکز با موافقت دادستانی برای یک دوره سه ماهه دیگر تمدید خواهد شد.

محمدرضا آذرنیا با اشاره به گذشت 34 روز از اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در استان تهران اظهار کرد: در روزهای ابتدایی طرح سرعت جمع‌آوری معتادان بالا بود و به روزانه 500 معتاد می‌رسید.

وی افزود: در حال حاضر از سرعت این اقدام کاسته شده و استمرار آن برای ما مهمتر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ضمن اعلام اینکه تا کنون نزدیک به 6000 معتاد متجاهر جمع آوری شده‌اند گفت: فعلا زنان معتاد را جمع آوری نکرده‌ایم و پس از اتمام ساماندهی معتادان مرد، ساماندهی زنان را شروع می‌کنیم.

آذرنیا درباره ظرفیت نگه‌داری از معتادان متجاهر اظهار کرد: ظرفیت لازم با مشارکت بهزیستی، شهرداری تهران و تشکل های غیردولتی ایجاد شده و امیدواریم به ظرفیت 7000 نفر برسیم.

وی افزود: قرار بود با موافقت دادستانی مدت زمان نگه داری از معتادان را در مراکز دوبرابر کنیم، مذاکرات انجام شده و دادستانی مشکلی ندارد و موافقت کلی خود را اعلام کرده است. پس از پایان دوره سه ماهه اول، حضور معتادان در مراکز را برای یک دوره دیگر سه ماهه دیگر تمدید می‌کنیم.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...