نسخه چاپی

اوباما خواستار حمایت سیاهپوستان از كلینتون شد

رئیس جمهور آمریكا رسما از جامعه سیاهپوستان آمریكا خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر از هیلاری كلینتون حمایت كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به طور شفاف اعلام کرده است که اگر جامعه سیاهپوستان آمریکا نقش فعالی در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها نداشته باشد، خود وی شخصا مسئولیت این کار را بر عهده خواهد گرفت.

اوباما شب گذشته در آخرین سخنرانی اش در بنیاد سیاهپوستان تاکید کرد که گرچه نامش در صندوق های رای نخواهد بود ولی مسائل مهمی درباره جامعه سیاهپوستان در صندوق‌های رای وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری می تواند بخش زیادی از تلاش‌هایی را که انجام داده‌ام، از بین ببرد.

ترامپ نیز شب گذشته تجمع انتخاباتی را در هوستون برگزار کرده است. ترامپ در هفته های اخیر تلاش زیادی را آغاز کرده است تا نظر سیاهپوستان و دو رگه های اسپانیایی را در انتخابات نوامبر جلب نماید. به نظر می رسد که سیاهپوستان و دو رگه های اسپانیایی به طور کلی از هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها حمایت کنند.

ترامپ معتقد است که استانداردهای زندگی جمعیت سیاهپوست و سایر اقلیت های قومی در آمریکا در دوره ای که باراک اوباما رئیس جمهور بوده، بدتر شده است.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می‌دهد که ترامپ توانسته است اختلاف خود را با هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها کاهش دهد. ترامپ اکنون به‌دنبال جلب حمایت سیاهپوستان و سایر اقلیت‌های قومی در آمریکاست. سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها بیش از 80 میلیون نفر از جمعیت آمریکا معادل 27 درصد کل جمعیت را تشکیل می دهند.

۱۳۹۵/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...