نسخه چاپی

گزارش كامل برنامه شب‌های فوتبالی

برنامه شب‌های فوتبالی خلاصه بازی و حواشی روز اول هفته هفتم را پخش كرد و كارشناسی داوری این بازی‌ها را انجام داد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، با پایان روز اول بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش از ساعت 21:30 سه‌شنبه شب روی آنتن شبکه ورزش رفت و به بررسی چهار مسابقه برگزار شده پرداخت.


* سوال پیامکی

سوال پیامکی این برنامه به علت موفقیت تراکتورسازی تا هفته هفتم لیگ برتر پرداخته بود که مخاطبان آن می‌توانستند یکی از چهار گزینه‌ی حمایت هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت را انتخاب کنند.

پخش موسیقی ملی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بخش بعدی این برنامه بود.

* کنفرانس خبری پس از بازی استقلال- ذوب‌آهن

گل‌محمدی: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و به راحتی گل خوردیم؛ نمی دانم پنالتی اعلام شده درست بود یا خیر.

منصوریان: وقتی به گل سوم نمی‌رسیدیم، استرس زیاد می‌شد و حتی ما موجب فشار روی سکوها شدیم؛ تا آخر فصل، بیش از هفت نفر ثابت نخواهیم داشت و حاشیه امنیت نباید برای بازیکنان وجود داشته باشد؛ بازی‌های فشرده‌ای در بهمن ماه داریم و باید همه بازیکنان آماده باشند؛ در صحنه گل اول نمی‌دانم پنالتی بود یا نه! درباره داوری نظری نمی‌دهم اما ضربه‌ای که روی کاوه رضایی بود احتمال پنالتی وجود داشت.


در ادامه خلاصه بازی تراکتورسازی و سیاه جامگان پخش شد.


ستار همدانی، بازیکن و مربی سابق استقلال و تراکتورسازی نخستین مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود که پیرامون پیروزی تراکتورسازی گفت: با توجه به نگاه امیر قلعه‌نویی، تیم ایشان برای پاسخگویی به محبت مردم بسته شده است؛ او به تیمش اعتماد به نفس خوبی می‌دهد و یک وحدت تاکتیکی و فکری ایجاد می‌کند؛ در حال حاضر بیشتر نفرات تازه وارد تراکتور سابقه حضور در این تیم را دارند، بنابر این خیلی زود به هماهنگی رسیدند.


* رضایی: قلعه‌نویی برای تراکتور غنیمت است

رحمان رضایی مربی تیم تراکتورسازی در ارتباط تلفنی با این برنامه اظهار کرد: بازی بسیار سختی داشتیم چون ۴ روز با دیدار گذشته فاصله داشت و از سوی دیگر کرار را هم به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم؛ در نیمه اول بازی سنگین بود اما در نیمه دوم رفته رفته مسلط شدیم و به گل دوم رسیدیم؛ با آمدن ادینهو تنوع حملات را بیشتر کردیم و در نهایت به گل سوم هم دست یافتیم.

او ادامه داد: حضور قلعه نویی برای تراکتور یک غنیمت است؛ ایشان روی تمام خطوط به خوبی کار می‌کند و برای گل نخوردن هم برنامه‌های خاصی با مدافعان تیم دارد.

رضایی در پایان نتیجه بازی فردای سپاهان و پرسپولیس را مساوی یا برد برای سرخ‌پوشان پیش‌بینی کرد.

پس از اظهارات رضایی مربی تراکتورسازی خلاصه دیدار صبا و سایپا پخش شد.


* فتاحی: کی‌روش روی نظم بازی باشگاه‌ها تاکید دارد


سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر در ارتباطی تلفنی با این برنامه گفت: بهمن ماه گذشته، دو تقویم پیشنهادی به باشگاه‌ها ارائه کردیم و از آنها انتقادات و پیشنهاد هایشان را خواستیم؛ همه تیم‌ها این تقویم را تایید کرده‌اند؛ روزهای هشتم و نهم مهرماه بازی‌های جام حذفی انجام می‌شود و فوتبال ما تعطیل نیست؛ در برخی مواقع باید به خاطر تیم ملی وقفه‌هایی در لیگ ایجاد کنیم.

او ادامه داد: کی‌روش روی نظم مسابقات باشگاهی ما هم تاکید خاصی دارد و حتی راضی نشد در پایان هفته سوم لیگ، تیم ملی به اردو برود.


* همدانی: ذوب‌آهن راضی به مساوی بود


ستار همدانی مهمان حضوری برنامه شب‌های فوتبالی درباره تیم صبا گفت: این تیم متاسفانه دیر بسته شد؛ در بازی امروز شاید تساوی عادلانه‌تر بود ولی صمد مرفاوی هم با این پیروزی به آرامش نسبی رسید.

بازیکن اسبق استقلال پیرامون بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن افزود: تیم ذوب‌آهن امروز حتی به مساوی هم راضی بود؛ البته تیمی که ۲ سال پیاپی قهرمان جام حذفی شده، قطعا خطرناک است.

او ادامه داد: به دلیل برخی مشکلات، روند رو به رشد ذوبی‌ها در این فصل مختل شده که امیدوارم به روزهای خوب بازگردند.

همدانی اضافه کرد: درباره استقلال نیز باید به تغییر نفرات و همچنین تغییر سیستم اشاره کرد؛ بختیار رحمانی هنوز نتوانسته به خوبی جا بیافتد اما کاوه رضایی یکی از موثرترین بازیکنان امروز بود؛ در مجموع بازی طوری بود که حتی ذوب‌آهن هم می‌توانست برنده باشد؛ اگر کادر فنی استقلال بتواند بازی امروز را به خوبی تحلیل کند، خیلی راحت نقاط ضعف خود را شناسایی می‌کند.

در ادامه خلاصه بازی استقلال خوزستان - پیکان پخش شد.


* رجب‌زاده: این روزها تمام می‌شود

مهدی رجب زاده، بازیکن با اخلاق تیم ذوب‌آهن، دیگر مهمان امشب این برنامه بود؛ رجب او در خصوص بازی نکردن در مقابل استقلال گفت: در اواخر بازی با تراکتور کمی آسیب دیدم و سه روز با تیم تمرین نکردم. به همین دلیل با صلاحدید مربیان، روی نیمکت نشستم.

رجب زاده در خصوص بازی امروز اظهار داشت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم ولی با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادیم. قطعا این روند برای ما تمام خواهد شد و تیم مادر جدول بالا می‌آید.

خلاصه بازی استقلال و ذوب آهن به نمایش درآمد.


* کنفرانس خبری استقلال خوزستان- پیکان


پورموسوی: از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم؛ روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود؛ از روز اول باور داشتیم که باید با انگیزه باشیم؛ در دفاع هنوز به این یقین نرسیدیم و برخی بازیکنان موجب شکست تیم ما شدند.
جلالی: بعد از زدن ۲ گل، سادگی کردیم و گل خوردیم؛ هفته‌ها بود که شایسته رسیدن به برد بودیم و خوشحالم که در یک بازی سنگین، نخستین پیروزی را به دست آوردیم.

رجب زاده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به غیبت قاسم حدادی‌فر گفت: قاسم کاپیتان تیم ما است وجای خالی او شدیدا در تیم حس می‌شود اما همه بازیکنان در تلاش هستند تا این کمبود جبران شود.

بازیکن ذوب‌آهن درباره سن بالای خود گفت: از واژه پیرمرد بدم نمی‌آید چون فعلا می‌توانم مفید باشم؛ تا زمانی که بار و وظیفه من روی دوش دیگران نباشد، به فوتبال ادامه می دهم.

گزارش حاشیه ای از بازی استقلال خوزستان و پیکان پخش شد.


* کنفرانس خبری بازی صبا – سایپا

مرفاوی: نیمه اول به گل رسیدیم و طبیعی است که تیم حریف فشار بیاورد؛ ما به خاطر نتایج هفته‌های اخیر، با استرس و عجولانه کار می‌کردیم اما در نهایت با تمام وجود بازی را کنترل کردیم.
فرکی: یک بار دیگر در قم 3 امتیاز را از دست دادیم؛ شایسته باخت در بازی امروز نبودیم؛ اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم، قطعا شکست می‌خوریم. انگیزه بالای صبا موجب برد آنها شد.

داوود رفعتی، داور پیشکسوت کشورمان، آخرین مهمان و کارشناس داوری این برنامه بود.

* کارشناسی داوری

استقلال- ذوب آهن:
پنالتی اعلام شده برای استقلال صحیح بود؛ البته پنالتی امید ابراهیمی به دلیل حضور سه بازیکن در محوطه جریمه باید تکرار می‌شد؛ گل دوم استقلال هم صحیح بود.

تراکتور - سیاه جامگان:
پنالتی تراکتورسازی صحیح اعلام شد.

صبا - سایپا:
یک پنالتی برای سایپا اعلام نشد.

استقلال خوزستان- پیکان:
یک پنالتی برای استقلال خوزستان اعلام نشد؛ بازیکن پیکان باید اخراج می‌شد.


گزارش حاشیه‌ای دیدار استقلال و ذوب‌آهن پخش شد.


در پایان این برنامه ۴۸ درصد بینندگان، کادر فنی تراکتورسازی را عامل اصلی موفقیت این تیم تا هفته هفتم لیگ برتر قلمداد کردند.


* قلعه‌نویی: کادر فنی کمترین نقش را در نتایج دارد


امیر قلعه نویی هم در پایان برنامه شب‌های فوتبالی در ارتباط تلفنی گفت: کمترین نقش را در نتایج تراکتورسازی، کادر فنی دارد؛ همه عوامل در کنار هم هستند و تیم بی حاشیه‌ای داریم؛ امیدوارم در پایان شرمنده مردم نشویم.

۱۳۹۵/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...