نسخه چاپی

وضعیت تولید دوگانه‌ سوزها در ایران

مرداد ‌ماه تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز افزایش و برخی نیز كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مرداد ‌ماه تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز افزایش و برخی نیز کاهش یافته است.

در این مدت تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده و از ۲۳۳۰ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۴ به ۲۶۷۹ دستگاه افزایش یافته است.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی اما ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۷۸۱ دستگاه در مرداد ‌ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

همچنین تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز نزدیک به ۱۰۰ درصد کاهش یافته و با افت ۹۲.۸ درصدی از ۱۹۳۶ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۱۴۰ دستگاه کاهش یافته است.

اما در این مدت تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان ۷۹۸ هزار و ۶۰۰ درصد افزایش یافته و از یک دستگاه در مرداد ‌ماه سال ۱۳۹۴ به ۷۹۸۷ دستگاه رسیده است.

تولید پژوپارس دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز رشد بالایی داشته و با افزایش ۹۷ هزار درصدی از یک دستگاه در مرداد ‌ماه سال گذشته به ۹۷۱ دستگاه رسیده است.

همچنین تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز نیز افزایش یافته و از صفر دستگاه در مرداد ‌ماه سال گذشته به ۵۲۴ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو نیز رشد داشته و با افزایش ۵.۶ درصدی از ۱۳۵۹ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۱۴۳۵ دستگاه رسیده است.

تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا نیز با افزایش ۱۱.۸ درصدی همراه بوده و از ۱۵۳۷ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۴ به ۱۷۱۸ دستگاه رسیده است.

مرداد ‌ماه امسال تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان نیز افزایش یافته و با رشد ۳۲.۶ درصدی از ۳۳۱ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۴۳۹ دستگاه رسیده است.

۱۳۹۵/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...