نسخه چاپی

هشدار كارشناس فوتسال به ملی‌پوشان كشورمان

كارشناس فوتسال كشورمان گفت: پاراگوئه از لحاظ فنی اصلاً با برزیل قابل مقایسه نیست ولی از نظر فیزیكی تیم قدرتمندی است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا لک در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل اظهار داشت: بازیکنان ایران کار بزرگی انجام دادند. برنامه برزیل این بود که در نیمه اول با فشاری که روی بازیکنان ما می‌آورد، کار را تمام کند. در برخی از لحظات بازی هم موفق بود و دو گل از ایران پیش افتاد و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.

وی افزود: نقطه عطف این دیدار، گل اولی بود که ایران زد و باعث شد بازیکنان ما به بازی برگردند. در نیمه دوم با توجه به شرایط سنی و بدنی بازیکنان برزیل، فشار از روی دروازه ما برداشته شد و بازیکنان توانستند بهتر بازی کنند. کادرفنی ایران در این بازی توانست بهتر از کادرفنی برزیل عمل کند و در زمان مناسب، تصمیماتی گرفت که باعث شد بازی باخته را مساوی کنیم. خدا هم کمک کرد، در نهایت با عملکرد خوب بازیکنان در ضربات پنالتی توانستیم تیم قدرتمند برزیل را شکست دهیم. ایران با پیروزی در این دیدار، مسیری که برای خودش سخت کرده بود، را نسبتاً هموار کرد.

کارشناس فوتسال کشورمان با اشاره به بازی بامداد فردا با پاراگوئه تصریح کرد: پاراگوئه از لحاظ فنی اصلاً با برزیل قابل مقایسه نیست ولی از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی است. بازیکنان ما باید این تیم را مدیریت کنند و فکر می‌کنم با انگیزه‌ و روحیه‌ای که با پیروزی مقابل برزیل در بازیکنان ایران به وجود آمده، می‌توانیم پاراگوئه را شکست دهیم و به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.

لک در مورد اینکه احتمال دارد در مراحل بعد دوباره با اسپانیا روبه‌رو شویم عنوان کرد: از ابتدا گفتم اسپانیا بهترین تیم جام جهانی است و عملکرد این تیم در دیدار‌های گذشته هم نشان‌دهنده این موضوع است. تیم ما باید اکنون تمرکزش را روی بازی با پاراگوئه بگذارد چون این تیم می‌تواند برای ایران بسیار خطرناک باشد. پاراگوئه توانسته کلمبیای میزبان مسابقات را شکست دهد و حتماً تیم ما را آنالیز خواهد کرد، ضمن اینکه این تیم یک روز بیشتر از ایران استراحت کرده است. تیم ما نباید پاراگوئه را دست‌کم بگیرد و اگر تمرکزمان را از دست ندهیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

۱۳۹۵/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...