نسخه چاپی

اعلام حالت فوق العاده صهیونیست ها در جنوب رام الله

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته (دوشنبه) در شهرك كوخاف یعقوب در جنوب شرق رام الله حالت فوق العاده اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا؛ خبرگزاری فلسطینی معا امروز سه شنبه گزارش داد: این وضعیت به این دلیل اعلام شد که نیروهای اشغالگر به ورود یک فلسطینی در داخل این شهرک مشکوک شده بودند.
اشغالگران صهیونیست در این شهرک آژیر خطر را به صدا در آورده و از شهرک نشینان خواستند که از خانه های خود خارج نشوند.
برپایه این گزارش، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به ظن آن که یک جوان فلسطینی وارد شهرک مذکور شده اقدام به جستجو در این شهرک و شلیک منور کردند.
این حادثه در ورودی اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل به وقوع پیوست.

** حمله به خودروی شهرک نشینان در جنوب بیت لحم
معا در خبر دیگری از حمله به خودروهای شهرک نشینان صهیونیست در جنوب بیت لحم خبر داد.
برپایه این گزارش، منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که خودروهای شهرک نشینان در حال عبور از مسیر موازی روستای حوسان در جنوب بیت لحم بودند که مورد اصابت سنگ و بطری های آتش زا قرار گرفتند، ولی آسیبی به کسی وارد نشد.
این منابع گفتند که ارتش اشغالگر اقدام به جستجوی عاملان پرتاب بطری های آتش زا و سنگ کرده است.
در شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم نیز دو بمب دست ساز به سمت اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در خیابان الرئیس پرتاب شد.
برپایه این گزارش، در ورودی اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل نیز یک بمب دست ساز به سمت خودروی شهرک نشینان پرتاب شد و نیروهای اشغالگر به جستجوی عاملان این اقدام برآمدند.

** تمرین نظامی نظامیان صهیونیست برای مبارزه با فلسطینیان موتور سوار در جنگ آینده
خبرگزاری معا در گزارش دیگری اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی خود را آماده مبارزه با فلسطینیان موتور سوار می کنند.
برپایه این گزارش، درگیری در داخل مناطق اشغالی فلسطین با گروه های مبارز فلسطینی موتور سوار و عملیات نفوذ زمینی و دریایی از طرح هایی است که گردان های وابسته به نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنها آموزش می بیند.
این آموزش ها برای مقابله با فلسطینیان در جنگ آینده در نوار غزه است.
پایگاه خبری عبری والاه در همین رابطه اعلام کرد: این گونه تمرین ها برای اولین بار از سوی گردان های ذخیره وابسته به فرماندهی جبهه داخلی که مسئولیت حمایت از مجتمع های مسکونی در مناطق اشغالی را برعهده دارد، انجام می گیرد.
آنان (فلسطینیان) با استفاده از نفوذ نیروهای نخبه موتور سوار خود از طریق تونل ها می توانند به سرعت به مجتمع های مسکونی اطراف نوار غزه وارد شده و یا از طریق موتورهای آبی از طریق دریا خود را به این مناطق برسانند.
در این تمرین های نظامی نظامیان اشغالگر تلاش می کنند تا از تجریه های جنگ گذشته در غزه استفاده کنند، چرا که در جنگ با غزه تونلی کشف شد که به داخل مناطق اشغالی کشیده شده بود و در ورودی این تونل تعدادی موتورسیکلت برای یورش به عمق اسرائیل (سرزمین های اشغالی) قرار داشت.
در این تمرین های نظامی گردان های مشارکت کننده در تمرینات زمان واکنش به چنین عملیات و همچنین توان همکاری با واحدهای نجات، امنیت، پلیس و مقامات محلی را بررسی می کنند.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...