نسخه چاپی

سایه وحشت بر سر مقاصد خارجی محبوب گردشگران ایرانی

به گزارش نما - روزنامه توریسم نوشت : چند سالی است که تب سفر به کشورهای همسایه چنان میان گردشگران ایرانی بالا گرفته که برخی هموطنان ما که شاید هنوز بسیاری از جاذبه های گردشگری کشور را ندیده اند در هر تعطیلات چمدان سفر به مقصد ترکیه و ارمنستان و گرجستان می بندند و میلیاردها ارز را از کشور می کنند.

اين روزها اما كشورهاي همسايه نا امن است و ميدان خشونت و ترور و نا امني و سهم گردشگران ايراني از سفر به آنجا خاطرات تلخي است كه حتي هشدار سفارت ايران در تركيه را در پي داشته است .

هنوز شوك خبر قتل گردشگر ايراني در تركيه كم رنگ نشده خبر ربودن شهروند ايراني ديگري در ارمنستان به گوش مي رسد. روز گذشته خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد: یک شهروند ایرانی در شهر آبویان استان کوتایکا در 10 کیلومتری شمال غربی ایروان پایتخت ارمنستان از سوی یک بازرس مالیاتی و همدستانش ربوده و پس از چند ساعت آزاد شد.

رسانه روسی نوشت: یک ایرانی به اداره پلیس استان کوتایکا اعلام کرد که یکی از آشنایان وی فعال در امور بازرگانی ربوده شده است.

این فرد که با نام قاسم معرفی شده است، گفت که مامور مالیاتی کمیته درآمدها در ارمنستان همراه همکار خود شهروند ایرانی را با خودرو به نقطه نامعلومی برد.

به دنبال این اطلاع رسانی و تماس فوری و هشدار آمیز ماموران پلیس، بازرس مالیاتی به سرعت فرد ایرانی ربوده شده را آزاد کرد.

هنوز گزارشی در باره بررسی قضایی پرونده و همچنین انگیزه این اقدام اعلام نشده است.

بايد ديد كه در روزهاي آينده ايرانيان با اين همه نا امني همچنان دل به سواحل آفتابي و مسيرهاي رويايي كشورهاي همسايه مي بندند يا اينكه چمدانشان را اين بار به سوي مقاصد بكرو ناشناخته سرزمين چهار اقليم ايران خواهند بست.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...