نسخه چاپی

12 میلیارد تومان ارزش كلی پل روگذر امام رضا

مدیر پروژه قطارهای حومه ای گفت: پل روگذر امام رضا (ع) داری شش لاین عبور رفت و برگشت است كه این مسیر می تواند موجب تسهیل عبور و مرور شهری شود.

به گزارش نما به نقل از میزان، موسوی در مراسم بهره برداری از پل روگذر امام رضا(ع) گفت: پروژه پل روگذر امام رضا در مسیر تهران- ورامین- پیشوا در سال 94 شروع شده و با پیشرفت 36 درصدی همراه بوده و درحال حاضر این پروژه پیشرفت 75 درصدی داشته است.

وی در ادامه افزرد: ارزش کلی پروژه قطارهای حومه ای تهران – ورامین – پیشوا بیش از 600 میلیارد تومان است که این قطارها به قطارهای حومه ای داخل تهران در مسیر سه و چهار در ایستگاه شهر ری جدید و جوانمرد قصاب متصل خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: طول پل روگذر امام رضا 400 متر است و ده دهانه خروجی دارد که برای اتمام این پروژه قرار بود تجهیزات را از خارج از کشورتامین کنیم که خوشبختانه شرکت نئوهرن در داخل توانست تجهیزات مربوط به این پروژه را تامین کند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: ارزش کلی پل روگذر امام رضا(ع) هفت میلیارد تومان و با هزینه جانبی جمعاَ 12 میلیارد تومان است که با هدف حذف تقاطع همسطح در راستای کاهش ترافیک، تسهیل در عبور و مرور شهری وارتقای ایمنی به بهره برداری رسیده است.

۱۳۹۵/۷/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...