نسخه چاپی

بازدید برخی از اعضای فراكسیون زنان از بیمارستان مفید و نمایشگاه كودك

یك عضو فراكسیون زنان از بازدید برخی از اعضای این فراكسیون از بیمارستان مفید و نمایشگاه ویژه‌ای برای كودكان به مناسبت هفته جهانی كودك خبر داد.

به گزارش نما؛ طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته بنده به همراه خانم سلحشوری به عنوان رئیس فراکسیون زنان و خانم‌ها فاطمه سعیدی، فاطمه ذوالقدر و فاطمه حسینی بازدیدی از بیمارستان مفید داشتیم و در جریان این بازدید جلسه بسیار موثری با روسا و مدیران بیمارستان مفید برگزار شد و از بخش‌های مختلف نیز بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه این بازدید در راستای هفته جهانی کودک با مصادف با روز شهادت حضرت علی‌اصغر (ع) انجام شد، گفت: ما برای بزرگداشت هفته کودک بین کودکان بیمارستان مفید رفتیم چون مایل به آشنایی با بخش‌های مختلف این بیمارستان و تلاش‌های صورت گرفته در این بیمارستان بودیم. طبیعتاً چون یکی از وظایف نمایندگان آشنایی با مسائل و مشکلات است ما در بیمارستان تخصصی کودکان حضور پیدا کرده تا از نزدیک در جریان وضعیت این بیمارستان و رسیدگی‌های صورت گرفته قرار گیریم.

نماینده تهران با بیان اینکه کودکان در بیمارستان مفید به دلایل مختلف بستری هستند، افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت با کمک خیرین کمک‌هایی به بیمارستان مفید کرده و اکنون چهره این بیمارستان در ظاهر چهره‌ کودکانه‌ای دارد که می‌تواند در روحیه کودکان بیمار تاثیرگذار باشد.

سیاوشی همچنین با اشاره به بازدید امروزش از نمایشگاه ویژه کودکان به مناسبت هفته کودک در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بنده امروز بازدیدی از این نمایشگاه داشتم که طبق گزارش ارائه شده استقبال خوبی از این نمایشگاه شده و تاکنون حدود 20 هزار کودک از آن بازدید داشته که قابل تقدیر است.

وی افزود: در این نمایشگاه کودکان با پیام عاشورا و همچنین آیین‌های دینی در شهرهای مختلف آشنا می‌شود. همچنین در این نمایشگاه فرهنگ عاشورا در قالب انیمیشن نیز به نمایش گذاشته شده است که در مجموع فعالیت خوب و موثری است که امیدواریم در آینده نیز گسترش یابد.

۱۳۹۵/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...