نسخه چاپی

پاشازاده: قدیمی‌ترین تیم ایران بی‌صاحب شده است

عکس خبري -پاشازاده: قديمي‌ترين تيم ايران بي‌صاحب شده است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: ما یكی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران هستیم كه اكنون حتی صاحب‌مان هم مشخص نیست.

به گزارش نما، مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی 2 بر یک مقابل پارس جنوبی گفت: بازی خوبی بود، ما با وجود آنکه 4-3 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، اما خوب بازی کردیم و پیروز شدیم. هفته گذشته یک دیدار دوستانه با سایپا برگزار کردیم که به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدیم. مقابل پارس جنوبی هم مثل بازی با سایپا هجومی بازی کردیم و پیروز شدیم.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: بازیکنان راه‌آهن با شرافت بازی می‌کنند، متأسفانه باشگاه راه‌آهن که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است، اکنون بلاتکلیف است. از مسئولان دادستانی خواهش می‌کنم تکلیف این باشگاه را هرچه زودتر مشخص کنند. همه تیم‌ها متعلق به یک شهر هستند یا تماشاگری دارند، اما راه‌آهن نه هواداری دارد نه متعلق به شهری است و حتی صاحب آن هم مشخص نیست که قدیمی‌ترین باشگاه ایران اکنون بی‌صاحب است.

پاشازاده تصریح کرد: تیم راه‌آهن با وجود این شرایط هم خوب نتیجه می‌گیرد و هم فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارئه می‌کند. باور کنید برخی از بازیکنانم برای پول کرایه ماشین‌شان هم لنگ هستند. من 4-3 پاداش برد را از جیبم داده‌ام، اما تا چه زمانی می‌توانم از جیبم خرج کنم.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...