نسخه چاپی

جزئیات برنامه جدید «علی‌ضیاء» در شبكه یك

مدیر گروه اجتماعی شبكه یك سیما جزئیات برنامه جدید «علی ضیاء» در شبكه یك سیما را اعلام كرد.

به گزارش نما، «فضل‌اله شریعت پناه» در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه صبح‌گاهی «علی ضیاء» و جزئیات آن گفت: این برنامه قرار بود از ابتدای همین هفته روی آنتن برود که متاسفانه مشکلات مالی اجازه این کار را به ما نداد.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه آماده است و فقط دکور کار مانده و اینکه از کی برنامه روی آنتن برود. متاسفانه این روزها سازمان صداوسیما با مشکلات مالی مواجه است و همین موضوع باعث شده که پخش برنامه به تعویق بیفتد و احتمالا از شنبه هفته آینده برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

شریعت پناه تصریح کرد: دکور این برنامه و شکل و شمایل آن کاملا متفاوت با برنامه‌های دیگر است و تا به حال دیده نشده است. این برنامه که «فرمول یک» نام دارد، از بخش‌های مختلفی نظیر کارشناس و مهمان برخوردار است و ریتم تندی دارد که متناسب با ساعات اولیه صبح به مخاطبان خود امید، زندگی، حرکت و دل گرمی می‌دهد. به همین دلیل هم نام «فرمول یک» برای آن انتخاب شد.

وی درباره ساعت پخش برنامه نیز توضیح داد: «فرمول یک» هر روز از ساعت ۶:۳۰ بامداد آغاز و تا ۸:۱۰ ادامه خواهد داشت. هر بخش هم به یکسری از مخاطبان اختصاص خواهد داشت. به عنوان مثال ساعت ۶ متعلق به آن دسته از مخاطبانی است که دانشجویان یا دانش‌آموزان هستند و یا ساعت هفت و یا هفت و نیم متعلق به مادران و یا بازنشسته‌هاست.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما همچنین درباره شباهت میان برنامه فرمول یک با ویتامین سه نیز گفت: شاید این دو برنامه شباهت‌هایی به هم داشته باشند چون هنوز روی آنتن نرفته است ولی شبکه یک ملی است ولی مجری جوان مخاطب جون را جذب می‌کند. مجری و مهمان ایستاده‌اند و المان‌ها فضای صبحگاهی دارند و جذاب هستند.

وی تصریح کرد: ایرانگردی، موسیقی محلی، بومی و پاپ وسنتی، ورزش صبحگاهی و همگانی، کتابخوانی و بخش صبحانه بخش‌های دیگر برنامه هستند و مسابقه‌ای هم داریم و در کنارش مهمانان مردمی خواهیم داشت و به موضوعات روز و آنچه که در شبکه‌های خبری مورد بحث است، می‌پردازیم. این برنامه به تهیه کنندگی افشین حسین‌خانی تولید می‌شود و تا نوروز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در این بنرامه تعامل ویژه‌ای با مخاطبان خواهیم داشت و هر هفته یک موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.امیدوارم این برنامه نظیر برنامه‌های دیگر آقای ضیاء بتواند مخاطب را با خود همراه کرده و موفق باشد.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...