نسخه چاپی

هشدار بسیج دانشجویی ۲۶ دانشگاه كشور درباره محصولات تراریخته

بسیج دانشجویی ۲۶ دانشگاه كشور در نامه‌ای به اعضای كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نسبت به تجاری‌‌سازی، تولید و واردات محصولات دستكاری شده ژنتیك، موسوم به «تراریخته» اعلام خطر كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم«پویا»، بسیج دانشجویی 26 دانشگاه در سراسر کشور در نامه‌ خود با اشاره به تقلای صاحبان نامشروع قدرت و ثروت با به‌کارگیری فناوری برای سؤاستفاده از منابع طبیعی ملت‌ها تاکید کرده است که نقشه‌های شوم دشمنان ایران و مسلمانان جهان برای به تسلیم کشاندن ملتهای غرب آسیا فقط با افروختن آتش جنگ یا حمایت از تروریستهای جنایتکار یا تحریم و روشهای آشکار نیست؛ بلکه این نقشه‌های شوم طی دو دهه گذشته وارد عرصه جدیدی شده که عموماً در رده «تهدیدات غیر آشکار» قرار می‌گیرند.

در بخشی از این نامه آمده است:توسعه بیماری و افزایش تعداد بیماران، گذشته از ابعاد امنیتی، راهبردی اساسی و تجارتی عظیم برای شرکتهای داروساز، تجهیزات پزشکی، واکسیناسیون و اقلام دیگر فراهم آورده است. اما به‌طور خاص آنچه امروز موجبات دغدغه مردم به‌ویژه جامعه نخبگانی و دانشجویی کشور را فراهم آورده، احساس خطر در مسئله «تجاری‌سازی، تولید و واردات محصولات دستکاری شده ژنتیک، موسوم به تراریخته» است.

این گروه از دانشجویان در نامه خود یاد‌آور شده‌اند که مدت‌هاست دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که به‌جای روش‌های کم‌ نتیجه و پرهزینه تهدیدات سخت، از روش تهدیدات بیولوژیک به جامعه اسلامی آسیب برسانند؛ مسلمانان را از درون تضعیف کنند و به سه هدف بزرگ خود برسند.

این دانشجویان درباره اهداف بیولوژیک دشمنان در نامه خود تاکید کرده‌اند: افشاء اسناد نفوذ امنیتی «بنیاد راکفلر» و «کمپانی مونسانتو» در سطوح تصمیم‌گیر و تصمیم‌ ساز، برای رهاسازی زودهنگام و بدون ارزیابی لازم این محصولات، موضوعی نگران کننده و درخور توجه است. اذناب داخلی کمپانی‌های صهیونیستی جهت تراریخته کردن محصولات کشاورزی ایران و نابودی بذرهای اصیل و ذخایر ژنتیکی کشور پاسخ نمی‌دهند که اگر محصولات تراریخته سالم هستند چرا38کشور پیشرفته جهان به همراه رژیم اشغالگر قدس این محصولات را کشت نمی‌کنند؟

دانشجویان بسیجی در نامه خود از نمایندگان انقلابی مردم ایران اسلامی خواسته‌اند تا با رأی مثبت خود به مصوبه کمیسیون کشاورزی در «ممنوعیت واردات، تولید و مصرف محصولات تراریخته در برنامه توسعه ششم» فرصتی را فراهم آورند تا محققان و کارشناسان ریز به ریز و جزء به جزء تمامی ابعاد و خصوصیات محصولات تراریخته را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار دهند تا ویژگی‌های خوب یا بد و سلامت‌بخش یا بیماری‌زای آنها مشخص گردد و به سبب تصویب این مصوبه در مدت زمان ممنوعیت، از خطرات و آسیبهای امنیتی ناشی از مصرف توزیع عمده آن جلوگیری گردد.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...