نسخه چاپی

ادعای منابع محلی درباره مرگ البغدادی

یك منبع محلی در عراق از احتمال مرگ سركرده گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،یک منبع محلی در عراق از احتمال مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.

به گزارش تسنیم، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع محلی در عراق که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد احتمالا ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش کشته شده است.

منبع محلی ناشناس عراقی روز دوشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت ابوبکر البغدادی که نزدیک به یک سال پیش در درگیری های استان الانبار در غرب عراق به شدت زخمی شده بود ، به آرامی راه می رفت .

منبع محلی تاکید کرد ابوبکر البغدادی که پس از زخمی شدن در الانبار در شهر موصل در شمال عراق تحت مداوا قرار گرفت، هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده بود و به علت آسیب دیدگی شدید از ناحیه کبد و سمت چپ بدن تا چند ماه نمی توانست حرکت کند.

منبع محلی گفت خبرها از احتمال وخامت حال ابوبکر البغدادی درشهر البعاج در 100 کیلومتری غرب موصل و احتمال مرگ قریب الوقوع حکایت دارد.

منبع محلی افزود :« به نظر می رسد البغدادی مرده است اما گروه تروریستی داعش برای حفظ روحیه عناصر خود در جنگ موصل از اعلام خبر مرگ وی خودداری می کند، به ویژه اینکه داعش به دنبال شکست های مکرر در عراق و سوریه ، بیشتر فرماندهان ( سرکرده های) خود را از دست داده است .»

پیش از این خبری منتشر شد که کاروان ابو بکر البغدادی سرکرده و گروهی از سرکردگان داعش در منطقه الغابات در موصل مورد حمله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این حمله شمار زیادی از سرکردگان داعش کشته شدند؛ ولی اخبار حاکی از آن است که البغدادی از این حمله جان سالم به در برده است.

یک منبع محلی در استان نینوا، اعلام کرد که در این حمله ابو موسی المغربی فرمانده گروهک معروف به «جیش العسره» و تعدادی از همراهانش کشته شده‌اند.

۱۳۹۵/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...