نسخه چاپی

دعوت ترامپ از «مالك اوباما» برای حضور در مناظره سوم

دونالد ترامپ از برادر ناتنی باراك اوباما و مادر یكی از قربانیان حادثه كنسولگری بنغازی برای حضور در مناظره سوم انتخاباتی دعوت كرد.

به گزارش نما؛ خبرگزاری دانشجو به نقل از واشینگتن پست؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خود را برای برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی مقابل "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات این انتخابات، که چهارشنبه شب برگزار می‌شود، آماده می‌کند. ترامپ برای مناظره آخر دو سورپرایز ویژه در نظر گرفته است.

اولین مهمان ویژه ترامپ "مالک اوباما،" برادر ناتنی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، است. مالک اوباما پیش‌تر در مصاحبه ای با روزنامه آمریکایی نیویورک پست، گفته بود دوست دارد ترامپ برنده انتخابات آتی آمریکا باشد زیرا صادقانه و از صمیم قلب حرف می‌زند.

مالک اوباما مصاحبه با نیویورک پست را از روستای زادگاهش " کوگلو" در کنیا انجام داد؛ اما به نیویورک پست گفته است در هفته‌های آتی به مریلند بازخواهد گشت تا در انتخابات آتی ریاست جمهوری به دونالد ترامپ رای دهد.

برادر ناتنی اوباما تابعیت آمریکا را دارد و در مریلند کار می‌کند.

مهمان بعدی ترامپ "پت اسمیت،" مادر مشاور فناوری اطلاعات وزارت خارجه آمریکا، که در حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی کشته شد، است. او قصد دارد دعوت ترامپ برای حضور در سومین مناظره وی با کلینتون که قرار است چهارشنبه شب به وقت محلی در لاس وگاس برگزار شود را بپذیرد.

اسمیت در ماه ژوئیه در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان شرکت کرد و در آنجا طی یک سخنرانی احساسی، هیلاری کلینتون را مقصر مرگ فرزندش دانست.

وی در آن زمان گفت: من شخصاً کلینتون را مقصر مرگ پسرم می‌دانم.

او کلینتون را به دروغگویی به خانواده چهار آمریکایی متهم کرد که در حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی کشته شدند. اسمیت گفت کلینتون به دروغ، این حمله را به اعتراضات خشم‌آلود مسلمانان لیبی به انتشار یک ویدئوی ضد اسلامی نسبت داد و گفت که این حمله از پیش برنامه‌ریزی شده نبوده است.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ گفته است دعوت از این فرد، کلینتون را وادار می‌کند تا یک پاسخ جدی و محکم درباره این مسئله بدهد که به چه دلیل دولت آمریکا نتوانست چهار پرسنل خود را در بنغازی نجات دهد.

ترامپ در مناظره قبلی تعدادی از زنان را که مدعی بودند "بیل کلینتون،" رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، آنها را آزار جنسی داده است، به جلسه مناظره دعوت کرده بود.

۱۳۹۵/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...