نسخه چاپی

علی چینی: استقلال یكی از بهترین فوتبال‌ها را در لیگ برتر انجام می‌دهد

دستیار علیرضا منصوریان پس از برتری تیمش مقابل سایپا گفت: می‌خواهیم تیمی در حد نام بزرگ استقلال باشیم

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علی چینی، دستیار علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بچه‌های ما نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ در فاز تهاجمی خوب شده و به یک بلوغ تاکتیکی دست یافته‌اند. من در هفته‌های ابتدایی هم گفته بودم استقلال شرایط بهتری را تجربه می‌کند و دیدید که این اتفاق رخ داد.

علی چینی در ادامه گفت: ما شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا متحد شویم و تیمی باشیم در حد نام بزرگ استقلال. فکر می‌کنم تا حدود زیادی به خواسته‌مان رسیده‌ایم.

چینی در خصوص صحبت‌های افتخاری که گفته بود استقلال مثل بارسلونا بازی می‌کند، افزود: بگذارید این‌طور بگویم که تیم استقلال، یکی از بهترین فوتبال‌ها را در لیگ برتر انجام می‌دهد. ما هرگز در طول بازی‌های‌مان به‌دنبال «بکش زیرش» نبودیم و با تاکتیک خوبی بازی‌ها را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم با همین روند تا انتها پیش برویم و مالکیت توپ به همراه اجرای درست تاکتیک‌های تهاجمی را داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد شایعه قهر آنالیزور این تیم نیز گفت: نه ایشان قهر نکرده بلکه دچار یک مشکل بزرگ خانوادگی شده است، اما به زودی به جمع تیم‌مان برمی‌گردد.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...