نسخه چاپی

وزیر اطلاعات: از كشورهای همسایه صدای انفجار به گوش می‌رسد اما در ایران امنیت حاكم است

به گزارش نما - تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات گفت: مسئولان موظف هستند دست در دست هم داده و با وحدت و برادری آرامش را برای ایران اسلامی رقم بزنند و به مردم خدمت کنند تا شکوفایی در کشور حاصل شود.

حجت‌الاسلام محمود علوی عصر امروز در سفر دو روزه هیئت دولت به استان مرکزی و حضور در شهرستان محلات در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: پرچمی در کشور برافراشته شده که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد و سایه مقام معظم رهبری بر سر همه ماست و مسئولان باید با دلسوزی، تلاش و به دور از هرگونه اختلاف خدمات صادقانه‌ای را در حوزه خود به مردم ارائه دهند.

وی افزود: ایجاد فضای همدلی، برادری و دلسوزی در حقیقت شکرگذاری برای وجود رهبری مدبر و صالح است و باید قدر این نعمت وجودی را دانست و فضای همدلی و دلسوزی را در کشور روز به روز تقویت کرده و سبب امیدواری بیشتر مردم شویم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز با توجه به در شرایطی که در کشورهای همسایه صدای انفجار به گوش می‌رسد اما در کشور امنیت حاکم است و با وجود همه تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی و در سایه هوشمندی و تدبیر نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح همه توطئه‌های دشمن بی‌اثر و بدون نتیجه مانده است.

علوی بیان کرد: امروز کشورمان شرایط مناسبی را به منظور برقراری امنیت سرمایه‌گذاری فراهم کرده و این مهم در شرایطی است که کشورهای همسایه دچار جنگ و ناآرامی هستند و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم هر حرکتی که با اختلاف همراه باشد تاثیری نداشته و همه بخش‌ها باید به وحدت و انسجام پایبندی عملی داشته باشند و در این راه تلاش کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: همت مردم برای تحقق این راهبرد کلان و با اهمیت مهم و اساسی است و کاهش رکود و بیکاری در شهرستان محلات نمونه روشنی از تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید این الگو را در دیگر نقاط کشور هم شاهد باشیم.

علوی عنوان کرد: ایرانیان در داخل و خارج کشور سرمایه عظیم نظام اسلامی هستند که باید با فراهم کردن شرایط مناسب از ظرفیت آنها در افزایش و باروری تولیدات داخلی و رونق اقتصادی کشور بهره گرفت تا ایران همیشه سرافراز به استقلال و خودکفایی اقتصادی دست یابد.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...