نسخه چاپی

دستگیری كلاهبرداری با 35 شاكی در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری كلاهبردار 5 میلیارد ریالی با 35 شاكی در قزوین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، آرش مرادی از دستگیری کلاهبردار 5 میلیارد ریالی با 35 شاکی در قزوین خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت 9 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به بهانه احداث صندوق قرض‌الحسنه از آنان مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته از سوی مأموران آگاهی مشخص شد زنی با سوءاستفاده از اعتماد شکات و ظاهری فریبنده، مبلغ 5 میلیارد ریال برای احداث صندوق قرض‌الحسنه وابسته به مؤسسه قرآنی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم مورد نظر را که از محل اسکان خود نقل مکان و متواری شده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

مرادی گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته با ارائه دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد که تاکنون تعداد شاکیان این پرونده به 35 نفر رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این شیوه و روش، مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه کنند.

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...