نسخه چاپی

سفر 37 خبرنگار چینی به یزد

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: 37 خبرنگار چینی از شبكه‌های مشهور چین در قالب یك تور گردشگری به منظور آشنایی بیشتر با استان یزد به این دیار سفر كردند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مصطفی فاطمی اظهار داشت: نخستین تور خبرنگاران چینی شامل شبکه‌های خبری، اجتماعی و تلویزیونی این کشور از چهار استان لینگ ‌چیا، شنلی، چینک‌های و کنسو به عنوان پیام‌آوران صلح‌، امنیت و آرامش به یزد سفر کردند.

وی افزود: این تور گردشگری که پیام‌آور صلح و دوستی است، ترکیبی از 37 خبرنگار شبکه‌های مختلف خبری چین هستند که با خودرو از چین حرکت کرده و پس از ورود به کشور از استان اردبیل و جاذبه‌های گردشگری این شهر بازدید و سپس از استان‌های تهران، اصفهان و یزد نیز بازدید کردند.

فاطمی عنوان کرد: این گروه در ادامه سفر‌ خود از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان بازدید می‌کنند و سپس از طریق مرز پاکستان و گذر از کشور هندوستان به کشور خود باز می‌گردند.

وی بیان کرد: این تور بزرگترین تور آشناسازی خبرنگاران چینی شامل خبرنگاران تلویزیون ملی و وب سایت‌های دولتی، رادیو و تلویزیون خنگونگ، شبکه‌های ماهواره‌ای استان‌های شی اِن، چینگ های، لانگو، نی اِگ شیا، راسیو، روزنامه دیلی چین، روزنامه خلق، صدا و سیمای دولتی و وب سایت‌های خبری است در سفر یک‌روزه خود از بافت تاریخی، مسجد جامع کبیر، باغ جهانی دولت آباد، پایاب قنات زارچ، زندان اسکندر، قبه دوازده امام، آتشکده و دخمه زرتشتیان و باغ صدری تفت بازدید کردند.

۱۳۹۵/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...