نسخه چاپی

مصر انفجارهای تروریستی تكریت و سامراء را محكوم كرد

سخنگوی وزارت خارجه مصر ضمن محكوم كردن انفجارهای تروریستی سامراء و تكریت بر همبستگی كامل كشورش با عراق در مبارزه با تروریسم تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از الفرات نیوز، احمد ابوزید سخنگوی وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی در دو شهر تکریت و سامراء در استان صلاح‌الدین عراق را به شدت محکوم کرد.
وی در بیانیه‌ای بر همبستگی کامل کشورش با عراق و حمایت از این کشور در مبارزه با تروریسم که بر هم زدن امنیت و ثبات آن را هدف قرار گرفته است، تاکید کرد.

ابوزید همچنین بر مواضع ثابت کشورش در خصوص ضرورت به‌کارگیری تلاشهای بین‌المللی برای مبارزه با پدیده تروریسم که با همه اصول و ارزشهای انسانی در تضاد است، تاکید کرد.

سخنگوی وزارت خارجه مصر به نمایندگی از دولت و ملت مصر این انفجارهای تروریستی را به دولت و ملت عراق وخانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

در جریان انفجارهای تروریستی صبح یکشنبه که در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا و همچنین در مسیر زائران رخ داد، 7 نفر زائر به شهادت رسیدند که 5 نفر از آنان ایرانی و دو نفر دیگر عراقی هستند. 102 نفر نیز در این حادثه مجروح شدند که 97 نفر آنان ایرانی هستند.

همچنین صبح یکشنبه در پی انفجاری دیگر که در شهر تکریت رخ داد، چندین نفر به شهادت رسیده و زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این دو انفجار تروریستی را بر عهده گرفت.

۱۳۹۵/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...