نسخه چاپی

فیلم‌های جدید را در كدام سینماها ببینیم؟

۲ فیلم سینمایی «فرار ازاردو» و «نفس» با موضوعات كودكان و دفاع مقدس از امروز صبح در سینماهای تهران و تعدادی از شهرستان‌ها اكران شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، 2 فیلم سینمایی «نفس» و «فرار از اردو» از امروز صبح در سینماها اکران شدند.

فیلم سینمایی «نفس» ساخته نرگس آبیار با نگاهی متفاوت به جنگ، قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال های 57 تا 62 است.روایتی از زندگی چهار کودک با نامهای بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ (با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

فیلم در سینماهای آزادی، ملت، زندگی، کورش، خانه هنرمندان، اریکه ایرانیان، ایران، تیراژه2، سپیده، جوان، شاهد، ماندانا و تالار مهر شیراز ، هویزه مشهد و ونوس قم، بابل به نمایش درآمده است.

در جدیدترین ساخته آبیار مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی، جمشید هاشم پور به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در پردیس ملت، آزادی و هویزه مشهد در برخی از سانس بلیت‌هایشان به اتمام رسید.



فیلم سینمایی «فرار از اردو» ساخته غلامرضا رمضانی نیز با موضوع نوجوانان در گروه آزاد از صبح امروز به نمایش درآمده است. این فیلم جوایز متعددی را به خود اختصاص داد و مورد اقبال جشنواره کودک و نوجوان اصفهان قرار گرفت. این فیلم در سینماهای زندگی، سروش ، سمرقند در تهران و سینما بهمن سنندج و گرگان هم در میان سینماها ی نمایش دهنده است.



فیلم این فیلم درباره عده ای دانش آموز است که برای اردوی دریا به شمال آمده اند. ولی با نظر مسئولین دبیرستان ناگهان هدف اردو تغییر می کند و...

در این فیلم محمد بحرانی، سیروس همتی، شکر خدا گودرزی، علیرضا مهران، حمید رضا فلاحی، حمید یوسفی، حسین آقایی، عباس میرجینی، سید مجتبی موسوی، احمد رضا علیخانی، کیارش رادمان، علی اکبر امامی، سید علیرضا گلابی بازی دارند.

۱۳۹۵/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...