نسخه چاپی

مشكل مبادلات بانكی در بازار جهانی حل شد

رییس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی تهران در كنفرانس بین‌المللی غلات در كشور سوییس، وضعیت اقتصادی، فضای كسب‌وكار، تولید زراعی و بازار غلات ایران را تحلیل كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، در سمینار بین‌المللی غلات «ژنو 2016» که «گلوبال گرین» برگزارکننده رویدادهای صنعت غلات در جهان برگزارکننده آن است، چهره‌های شاخص حوزه کشاورزی و غلات جهان از جمله «پاول دوبراوک» مشاور مدیریت ریسک خبرگزاری بلومبرگ، «دیمیتری فوردا» از شرکت نابولای روسیه، «فریزر گیلبرت» مدیر ارشد توسعه استراتژیک تجاری شرکت بین‌المللی SGS،«زولتا کوژا» مدیرعامل شرکت بین‌المللی کارگیل، «جان لامبرگت» رییس جهانی تحقیقات مالی بازار بانک Rabo، «کارل والکن» مدیر بازرگانی و امور مالی کالاهای کشاورزی بانک Rabo و جمعی دیگر از تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و تامین‌کنندگان ارشد غلات از 65 کشور جهان حضور داشتند.
کاوه زرگران، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اتاق تهران نیز به عنوان نماینده بخش خصوصی کشورمان و تنها سخنران ایرانی در این کنفرانس، زوایای مختلف اقتصاد ایران، از جمله بازار غلات و مسائل بانکی مربوط به آن را تشریح کرد.
وی همچنین طی نمودارهایی، میزان تولید غلات در کشور طی چند سال گذشته و همچنین فرصت‌ها و چالش‌های بازار غلات ایران را توضیح داد.
دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران عنوان کرد: از نظر مبادلات بانکی در حوزه تجارت، مشکلات گذشته که ناشی از تحریم‌ها بود، اکنون مرتفع شده و وضعیت مناسبی وجود دارد.
گفتنی است موسسه «گلوبال گرین» یک سازمان بین‌المللی شناخته شده است که طی سال در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکای جنوبی، چین، آمریکای شمالی و آفریقا سمینارهای بزرگ و دوره‌ای برگزار می‌کند که بزرگترین و مهم‌ترین آنها، کنفرانس سالانه ژنو است.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...