نسخه چاپی

دستگیری زن قاچاقچی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران، با اشاره به دستگیری یك قاچاقچی مواد مخدر در محدوده بزرگراه خلیج فارس گفت: از خودروی این زن قاچاقچی بیش از ۱۱۸ كیلوگرم تریاك كشف شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده بزرگراه خلیج فارس گفت: از خودروی این زن قاچاقچی بیش از ۱۱۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ رضا بستو گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۹ مهرآباد، حین گشت زنی در محدوده بزرگراه خلیج فارس به یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ مشکوک شده و به راننده آن که یک زن بود دستور توقف دادند.

وی افزود: این راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری شد که تحت تعقیب ماموران قرار گرفت و در نهایت طی تعقیب و گریزی نه چندان طولانی خودروی مذکور متوقف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرهنگ بستو گفت: متهم به جرم سرپیچی از دستور پلیس بازداشت شد و به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد اما زمانی که خودروی وی در کلانتری تحت بازرسی قرار گرفت ۱۱۸ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در ۱۲ بسته کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: این مساله باعث شد متهمه مذکور به اتهام قاچاق مواد مخدر تحت بازجویی قرار گیرد که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از آن برای بررسی های بیشتر به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

۱۳۹۵/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...