نسخه چاپی

تمرین سرخپوشان زیر بارش برف

سرخپوشان پیش از دیدار با پیكان زیر بارش برف تمرینات خود را پیگیری كردند.

به گزارش نما به نقل از برنا، پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان می رود.

سرخپوشان مهمترین تمرین پیش از بازی خود برابر پیکان را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی در هوای سرد با بارش ملایم برف دتمرینات خود را پیگیری می کرد. در این تمرین رامین رضائیان، علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت با هماهنگی غایب بودند.

تمرین در سالن بدنسازی آغاز شد و بازیکنان بعد از حدود 35 دقیقه در زمین حضور پیدا کردند. در شروع این قسمت از تمرین غیر از دروازه‌بان‌ها که ایگور آنها را تمرین می‌داد، سایر بازیکنان زیر نظر مارکو تمرین کردند. عارف محمد علیپور هم به دلیل همراهی تیم ملی نوجوانان در برنامه امروز حضور نداشت.

پس از انجام تمرینات بدنی، کار با توپ آغاز شد و فوتبال یک ضرب و دو ضرب در نیمی از زمین انجام شد. پس از آن بازیکنان برای انجام تمرینات سرعتی و رفلکسی بار دیگر زیر نظر مربی بدنساز قرار گرفتند تا نوبت به شوتزنی و سانتر کردن رسید.

در مرحله بعدی تمرین، برنامه‌های تاکتیکی مرور شد. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه شش نفره وظیفه دفاع از تک دروازه را داشتند و نفرات هجومی باید تلاش خود را برای گلزنی انجام می‌دادند.

در ادامه تمرین امروز هم فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین حاکم بود که در جریان آن جدیت خاصی در بازیکنان دیده می‌شد تا بتوانند شایستگی خود را برای حضور در بازی، به ایوانکوویچ و چوک نشان بدهند.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...