نسخه چاپی

دستگیری خدمتكار جوانی كه 1.5میلیاردتومان پول و طلاهای زن76ساله را دزدید

به گزارش نما - ایران نوشت:مرد جوانی که به عنوان خدمتکار در خانه پیرزن ثروتمند تهرانی کار می‌کرد با همدستی 4 تن دیگر دست و پای زن سالخورده و پسرش را با تهدید چاقو بستند و طلا و جواهرات و اشیای گرانقیمت و یک و نیم میلیارد تومان پول نقد را به سرقت بردند.

صبح دیروز یکی از متهمان دستگیر شده از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا محاکمه شود.

این سرقت چند میلیاردی در اواسط مهرماه سال 92 در حوالی خیابان وزرا رخ داده بود.

پس از این سرقت مأموران پلیس آگاهی برای دستگیری دزدان، تحقیقاتی را آغاز کردند. زن 76 ساله به پلیس گفت: پس از تماس با یک شرکت خدماتی برای انجام کارهای منزلم یک مرد جوان را به عنوان خدمتکار به کار گرفته بودم. چند ماهی بود که این مرد به خانه‌ام می‌آمد و از او بسیار راضی بودم. اما یک روز صبح که در خانه بود ناگهان با 4 تن دیگر به من و پسرم حمله کردند و با تهدید چاقو دست و پای ما را با طناب بستند و اموالم را سرقت کردند.
پس از اظهارات پیرزن مأموران پلیس به شرکت خدماتی مراجعه کردند و با بدست آوردن کارت شناسایی محسن – 28 ساله – وی را دستگیر کردند. او در چند مرحله بازجویی به سرقت اعتراف کرد اما صبح دیروز وقتی برای محاکمه در مقابل قضات شعبه هشتم دادگاه «قاضی اصغرزاده و قاضی توکلی» ایستاد اتهاماتش را رد کرد و منکر جرم شد. قضات دیروز برای تعیین مجازات متهم وارد شور شدند و به زودی حکم را صادر خواهند کرد.
از سوی دیگر تلاش برای دستگیری همدستان این مرد همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...