نسخه چاپی

1400 كیلومتر مربع از استان نینوا آزاد شده است

1400 كیلومتر مربع از استان نینوا آزاد شده است/ در سال 2017 اثری از داعش باقی نمی‌ماندمحمدعلی الحكیم گفت: بیش از 1400 كیلومتر مربع از اراضی استان نینوا در شمال عراق آزاد شده و صدها داعشی به هلاكت رسیدند.

به گزارش نما، محمدعلی الحکیم مدیر خبرگزاری النخیل عراق درباره آخرین تحولات شمال عراق و مبارزه با تروریست‌های داعش اظهار داشت: بیش از 1400 کیلومتر مربع از اراضی استان نینوا در شمال عراق آزاد شده و صدها داعشی نیز به هلاکت رسیدند.


وی افزود: در هفته گذشته، بیش از هفتاد روستا نیز در استان نینوا آزاد شده است.

مدیر خبرگزاری النخیل عراق، با بیان اینکه در سال 2017 اثری از داعش در عراق باقی نمی‌ماند، تأکید کرد: کار این تروریست‌ها تا قبل از سال 2017 به پایان می‌رسد.

مدیر خبرگزاری النخیل عراق، در پاسخ به این سوال که چرا پیشروی‌ها در استان نینوا با کمی تأخیر انجام می‌شود نیز گفت: داعش به کمک برخی از کشورهای منطقه به دنبال جلوگیری از پیشروی‌های نیروهای عراقی است.

محمدعلی الحکیم تأکید کرد: تروریست‌های داعش، صدها مین بر روی زمین کار گذاشتند تا پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق را کند کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داعشی‌ها تلاش می‌کنند تا از مردم بی‌گناه برای خود زره درست کنند و تأخیر در انجام عملیات نیز برای حفظ جان مردم بی‌گناه شهر موصل است.

۱۳۹۵/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...