نسخه چاپی

دیدار دادستان كل كشور با همتای قزاقستانی‌اش

در حاشیه چهاردهمین اجلاس دادستان‌های كشورهای عضو سازمان همكاری شانگهای دادستان كل كشورمان با آسانف ژاكیب دادستان قزاقستان دیدار كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور که در راس هیئتی قضایی و به منظور شرکت در چهاردهمین اجلاس دادستان‌های کشورهای عضو سازمان شانگهای عازم چین شده است، امروز با آسانف ژاکیب دادستان قزاقستان دیدار کرد.

در این دیدار بر گسترش تعاملات حقوقی و قضایی دو کشور ایران و قزاقستان تاکید شد.

سخنرانی در چهاردهمین اجلاس دادستان‌های کشوهای عضو شانگهای و همچنین دیدار و گفت‌وگو با دادستان‌های کل حاضر در اجلاس به منظور گسترش همکاری‌های قضایی از دیگر برنامه‌های این سفر است.

این اجلاس از صبح امروز در شهر سانیای استان هاینان چین آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور، محمدجواد حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور، عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، قوچی معاون اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه و جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی دادستان کل کشور را در این سفر همراهی می‌کنند.

سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین المللی بین دولتی است که در تاریخ 15 ژوئن سال 2001 میلادی در شانگهای چین تاسیس شده است.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...