نسخه چاپی

مرگ ۲ تن در حریق قهوه‌خانه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ دو تن در پی وقوع حریق در یك قهوه‌خانه سنتی در یافت‌آباد خبر داد.

به گزارش نما؛ سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۸:۴۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه که یک قهوه‌خانه سنتی واقع در یافت‌آباد، بلوار الغدیر بود، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک قهوه‌خانه به مساحت ۲۰۰ متر مربع رخ داده و تمام فضای آن را در برگرفته و شعله‌های آتش در حال توسعه و سرایت به ساختمان‌های دیگر است.

ملکی با بیان اینکه در یکی از اتاقک‌های کارگری این قهوه‌خانه که حدود ۱۵ مترمربع مساحت داشت، چهار کارگر محبوس شده‌ بودند، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آنان با وارد شدن به اتاقک کارگری، چهار کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که متاسفانه مشخص شد دو تن از آنان که از اتباع کشور افغانستان بودند، جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه دو کارگر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز نسبت به اطفاء اقدام کردند اما با توجه به قرارداشتن بیش از ۱۰ سلیندر گاز در محل حادثه، عملیات با سختی‌هایی روبه‌رو بود که خوشبختانه عوامل آتش‌نشانی موفق شدند ضمن جلوگیری از انفجار آنها، شعله‌های آتش را مهار و به‌طور کامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان‌اینکه دقایقی پیش عملیات آتش‌نشانان در این محل خاتمه یافت، گفت: در حال حاضر کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای بررسی علت حادثه را آغاز کرده‌اند.

۱۳۹۵/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...