نسخه چاپی

بزرگترین موج شكن ایران را در جاسك احداث كرده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو بزرگترین موج شكن ایران را در جاسك احداث كرده و اكنون مشغول ساخت اسكله هایش هستیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سواحل مکران از مهمترین سواحل کشور ما محسوب می شود، چون ما را به چهارگوشه جهان وصل می کند.



وی افزود: متاسفانه به خواست استعمار ما در سالهای قبل از انقلاب، از دریا و سواحل مکران دور ماندیم و به همین خاطر مهمترین ساحلمان اکنون محروم ترین ساحل کشور است.



سیاری گفت: به تدبیر مقام معظم رهبری امروز اقدامات ارزشمندی در این مناطق انجام گرفته است و بخش هایی از این آبادانی ها بر عهده نیروی دریایی است و امروز به برکت این تدبیر، ده ها هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی در سواحل مکران مستقرند.



فرمانده نداجا با بیان اینکه ساخت و سازها در جاسک بسیار پیشرفت کرده است، افزود: نیروی دریایی بزرگترین موج شکن ایران را در جاسک احداث کرده و اکنون مشغول ساخت اسکله هایش هستیم.



سیاری تصریح کرد: برنامه ساخت حدود ۴ هزار خانه سازمانی در دستور کار داریم که بیش از هزار واحد آن تا پایان سال دیگر ساخته می شود و امروز صبح ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده را در منطقه دوم ولایت تحویل کارکنان می دهیم. قابل ذکر است که پیش از این ۴۰۰ الی ۵۰۰ واحد ساخته شده است.



وی بیان کرد: در منطقه سوم ولایت در کنارک نیز به همین ترتیب موج شکن کامل شده، اسکله ها ساخته و شهرک های مسکونی احداث شده و خانواده‌های در آنجا مستقر هستند.



فرمانده نداجا عنوان کرد: ما علاوه بر این یک پایگاه دریایی در میناب، یک پایگاه دریایی در مکران، یک پایگاه دریایی در پسابندر و یک پایگاه کوچک در سیریک و یک پایگاه کوچک در راس کوه خواهیم داشت. برکت کار ما در این است که در هر منطقه که حضور داریم به محرومیت زدایی نیز می پردازیم.

۱۳۹۵/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...