نسخه چاپی

ترامپ جواب پلوسی را از طریق دختر بزرگش داد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: رییس جمهوری منتخب آمریکا دختر بزرگش را به عنوان سخنگوی غیررسمی‌اش در امور زنان و برابری جنسیتی منصوب کرده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این اقدام دونالد ترامپ، رییس جمهوری منتخب آمریکا پس از آن صورت گرفت که نانسی پلوسی، رییس اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در تماس تلفنی با وی از ترامپ خواست تا درباره سیاست‌هایش درباره زنان صحبت کند اما ترامپ تلفن را به ایوانکا 35 ساله، دختر بزرگش داد تا به سوالات پلوسی پاسخ دهد.

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت که این رخداد نشان می‌دهد که ترامپ دختر بزرگش را به عنوان سخنگوی غیررسمی‌اش در امور زنان و برابری جنسیتی منصوب کرده است و وی در این گفت‌وگوی تلفنی با پلوسی به صورت صریح از گفته‌های پدرش در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا دفاع کرد.

ایوانکا ترامپ در جریان سخنرانی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در ژوئیه سال جاری میلادی خواستار پرداخت حقوق برابر برای کار برابر شده بود و یکی از تدوین کنندگان پیشنهاد پرداخت شش هفته‌ای حقوق برای مرخصی زایمان است.

ایوانکای 35 ساله مکررا پدرش را به خاطر ترغیب زنان در پیوستن به امور تجاری ستایش می کند و گزارش های فراوان درباره سواستفاده جنسی زنان توسط پدرش را رد کرده است.

۱۳۹۵/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...