نسخه چاپی

داعش احتمالا 40 نظامی تركیه‌ای را در اسارت دارد

خبرگزاری اسپوتنیك گزارش داد كه كه تعداد سربازان تركیه‌ای اسیر شده توسط داعش در سوریه بسیار بیشتر از آن چیزی است كه منابع رسمی در تركیه اعلام كرده‌اند و ممكن است به 40 تن برسد.

به گزارش نما به نقل از اسپوتنیک، پیشتر ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرده بود که تماس با دو نظامی ارتش ترکیه که در عملیات سپر فرات در شمال سوریه شرکت داشته‌اند، قطع شده است.

ابراهیم فارلی، سردبیر روزنامه بیرگون ترکیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: هیچ اطلاعات رسمی در این خصوص وجود ندارد. من فقط می‌دانم که سه نظامی در نیروهای مسلح ترکیه در حال حاضر توسط تندروها بازداشت شده‌اند. منابع محلی اما می‌گویند که تعداد آن سربازان بسیار بیشتر بوده و حدود 35 تا 40 تن است.

این خبرگزاری مدعی است که توانسته به اطلاعاتی در مورد وضعیت جسمانی این دو سرباز ترکیه‌ای اسیر شده توسط داعش در شمال غرب شهر الباب سوریه دست یابد.

اسپوتنیک به نقل از منابعی که آنها را مطلع توصیف کرد، گزارش داد که این دو سرباز در درگیری‌ها با افراد مسلح زخمی شدند و در بیمارستان داعش درمان شده و پس از آنکه بهبود یافتند، به زندان داعش در شمال شهر رقه انتقال داده شده‌اند. اعضای داعش در همان زندان یک سرباز ترکیه‌ای دیگر را نیز نگه داشته‌اند که وی را از 15 ماه قبل اسیر کرده‌اند و چهار شهروند ترک دیگر نیز در آن زندان هستند.

۱۳۹۵/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...