نسخه چاپی

لیبرمن: ایران تهدید درجه یك است

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت كه ایران تهدید درجه نخست به شمار می‌آید.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری ریشه "آویگدور لیبرمن" وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود طی چند وقت گذشته گفت: ایران تهدید درجه نخست به شمار می‌آید.

چند روز پیش نیز لیبرمن در اظهارات مداخله‌جویانه خود علیه دولت سوریه گفت که حل بحران سوریه نیازمند کناره‌گیری بشار اسد از قدرت است.

وی که این اظهارات مداخله‌جویانه خود را در یک همایش در واشنگتن مطرح کرد، گفت که او قانع نشده است به اینکه می‌توان به توافقی دست یافت که از بحران سوریه جلوگیری کند، زیرا دو پیش‌شرط برای بحران سوریه نیاز است و آن کناره‌گیری بشار اسد و خروج ایرانی‌ها از سوریه است.

لیبرمن همچنین مدعی شد: اسد دیگر شخصیت قابل قبولی در عرصه بین‌المللی نیست و ما باید اسد و ایرانی‌ها را سر جایشان بنشانیم.

این وزیر اسرائیلی همچنین به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گفت که خود را از آنچه در خاورمیانه می‌گذرد، دور نگاه ندارد و اسرائیل امیدوار است که دولت جدید آمریکا تلاشهای فعالی برای حل بحران سوریه انجام دهد.

وی تأکید کرد که نمی‌توان بحران‌های خاورمیانه را بدون مشارکت فعال آمریکا حل کرد.

لیبرمن با اشاره به تمدید تحریم‌های تحمیلی علیه تهران مدعی شد که آزمایش موشکی ایران به‌خلاف برجام است و تحریم‌ها علیه ایران باید تشدید شود.

۱۳۹۵/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...