نسخه چاپی

هشدار برانكو به مدافعان تیمش در آستانه بازی ذوب آهن

پرسپولیس بازی سختی مقابل تیم سوم لیگ در اصفهان دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ بازی پرسپولیس و ذوب آهن، تقابل بهترین خط حمله لیگ برتر با قوی ترین خط دفاع است. ذوب آهن تا اینجا 21 گل به ثمر رسانده و عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را همراه با تراکتورسازی از آن خود کرده است. این تیم در 4 بازی گذشته خود 10 گل به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی است. از سویی پرسپولیس امسال در دفاع فوق العاده عمل کرد و تنها 4 گل دریافت کرده است. با حضور سید جلال حسینی، ماهینی، انصاری و ربیع خواه خط دفاع پرسپولیس این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و اکثر خط حمله تیم ها موفق نشده اند از این سد عبور کنند. سایپا، گسترش فولاد، صبا، تراکتورسازی، استقلال تهران، نفت تهران، صنعت نفت، پیکان و ماشین سازی تیم هایی هستند که امسال نتوانسته اند دروازه پرسپولیس را باز کنند. نکته اینجاست هیچ تیمی این فصل نتوانسته به پرسپولیس بالای یک گل بزند. فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان و پدیده مشهد تنها تیم هایی هستند که هر کدام یک بار توانسته اند دروازه قرمزها را باز کنند.

برانکو ایوانکوویچ اصلا دوست ندارد در بازی ذوب آهن هم دروازه تیمش باز شود. تیم اصفهانی در هفته های گذشته اوج گرفته و آمار گلزنی بسیار خوبی داشته است. این تیم سه گل به تیم های نفت آبادان و پیکان زد. دو گل هم به ماشین سازی زد. استقلال خوزستان هم با دو گل به ذوب آهن باخت. آنها سپاهان را هم در دربی اصفهان با دو گل بردند و در کل عملکرد خط حمله شان خوب بوده است.

بی شک تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ بسیار جذاب خواهد بود. برانکو در آخرین توصیه خود به مدافعان این تیم هشدار داده و گفته: «مقابل بهترین خط حمله لیگ قرار می گیریم و باید نشان دهیم بهترین خط دفاعی لیگ، به سادگی گل نمی خورد....»

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...