نسخه چاپی

كمك تجهیزاتی فدراسیون جهانی شنا به ایران

دبیر كل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو گفت: قرار است فدراسیون جهانی شنا،تجهیزات رشته های شنا و شیرجه را به فدراسیون ایران هدیه كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محسن سمیع زاده اظهار کرد: در پایان مجمع عمومی فدراسیون جهانی شنا که در کشور کانادا برگزار شد، قرار شد که مقداری از تجهیزات و ملزومات مربوط به رشته های شنا و شیرجه به صورت هدیه به فدراسیون شنای ایران اهدا شود.

وی که برای انتخابات ریاست هیات شنای گیلان در رشت حضور داشت، گفت: در این مجمع که با حضور مسئولان فدراسیون شنای کشور ما برگزار شد، این تصمیم گرفته و تجهیزات این رشته در اختیار فدراسیون ما قرار خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون شنا ادامه داد: البته طی چند سال اخیر فدراسیون شنا، تجهیزات و ملزومات بسیار مناسب مربوط به این رشته را وارد کشور کرده و امیدواریم که بتوانیم تمامی امکانات موردنظر این رشته را وارد ایران کنیم و همچنین قرار است بزودی سکوهای جدید شیرحه نیز وارد کشور شود.

وی بیان کرد: فدراسیون در هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو فعالیت های خوبی را داشته و امیدواریم که در هر سه رشته مربوط به این فدراسیون ، بتوانیم رشد چشمگیری را در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون شنا به مهمترین برنامه های این فدراسیون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات شنای کشورهای اسلامی را پیش رو داریم که این مسابقات، اواخر سال جاری در جمهوری آذربایجان برگزار می شود و هدف ما نیز حضور قدرتمندانه در این رقابت هاست.

سمیع زاده اضافه کرد: همچنین یکی از اهداف مهم فدراسیون، حضور قدرتمند در رقابت های جهانی شنا در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان است که سال آینده برگزار می شود و امیدواریم که بتوانیم با شناگران خوبی در رقابت های جهانی حضور یابیم و نتایج مناسبی را نیز کسب کنیم.

انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت پرویز گلریز با کسب هر 18 آرای ماخوذه، به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...