نسخه چاپی

تغییر در طراحی ترافیكی یك میدان شلوغ در مركز تهران

شهرداری تهران برای كاستن از ترافیك فلج‌كننده خیابان‌های پایتخت، این روزها به فكر تغییر در طراحی ترافیكی خیابان‌ها افتاده.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین ترافیک فلج کننده این روزهای تهران که در ساعات پیک تردد به اوج خود می رسد، صدای دوست و دشمن را درآورده. همه در این ترافیک اسیر شده اند و شهرداری تهران هم می گوید برای کاستن از بار مشکلات ترافیکی به دنبال طراحی مجدد در مسیرهای رفت و آمد خودروهاست.
در همین رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از تغییر در مدل ترافیکی میدان فاطمی به منظور روان سازی بار ترافیک خبر داد.
ولی مسگری نجاتی با اشاره به اینکه طرح مورد نظر در میدان فاطمی به صورت پایلوت اجرا می شود گفت: بر این اساس میدان فاطمی از مسیر غرب به شرق مسدود شده و بار ترافیکی وارد خیابان جویبار شده و از آنجا هدایت شده به خیابان زرتشت و در ادامه به ولیعصر شمال وارد می شود.
او در ادامه توضیح داد: بر اساس این طرح تقاطع فاطمی ولیعصر از چراغ چشمک زن آزاد شده و به روان سازی بار ترافیک کمک می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه این طرح از ساعت 15 پنج شنبه 25 آذرماه به صورت پایلوت آغاز می شود، گفت: شروع طرح همزمان با تعطیلی های آخر هفته بوده تا طرح جا بیفتد تا در ادامه، وضعیت را در روزهای عادی و پر ترافیک بررسی کنیم.
او با اشاره به اینکه این مدل ترافیکی پس از بازدیدهای میدانی با پلیس راهور منطقه برگزیده شده است، گفت: پیش بینی می کنیم این طرح جوابگو باشد و بارترافیکی خیابان ولیعصر را نیز کاهش دهد .

۱۳۹۵/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...