نسخه چاپی

آمادگی استان تهران برای برگزاری الكترونیكی انتخابات

معاون سیاسی استانداری تهران درباره آمادگی استان تهران در برگزاری الكترونیكی انتخابات شورای شهر در این استان گفت: وزارت كشور عزم جدی دارد و با شورای نگهبان در حال رایزنی هستند تا نظراتی كه شورای نگهبان درباره امنیت شبكه و دستگاه‌های الكترونیكی دارند تامین شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران، با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا ظرفیت بسیار قابل توجهی برای تصحیح روند‌های نادرست در مدیریت شهری و روستایی است.

وی در ادامه افزود: اگر افراد کارآمد و کارشناس و امین مورد شناسایی افکار عمومی قرار بگیرند و در این جایگاه‌ها منصوب شوند اثرگذار خواهند بود، به همین منظور ما در مرحله برگزاری انتخابات96 به دوستانمان تاکید کرده‌ایم که دقت کنند کسانی که خود را در معرض کاندیداتوری قرار می‌دهند باید از نظر سلامت و درستی سوابق‌شان بیانگر آن باشد که این افراد می‌توانند مورد اعتماد مردم قرار بگیرند.

معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم آنهایی که سابقه تخلفات مالی داشته‌اند تا جایی که مدارک و مستندات داشته باشیم اجازه ندهیم و نگذاریم در عرصه انتخابات ورود پیدا کرده و کاندیدا شوند. هیأت‌‌های نظارت هم در این موضوع و در این مسیر با ما همراه و همسو هستند.

چاوشی با بیان اینکه همه باور داریم که ورود افراد ناشایست در سیستم‌های تصمیم‌گیر برای نظام مخاطره ایجاد می‌کنند، گفت: تخلفات برخی جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها به گونه‌ای است که آسیب‌هایش به سرعت از بین نمی‌رود.

معاون سیاسی استانداری تهران درباره آمادگی استان تهران در برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر در این استان گفت: فقط استانداری تهران نیست بلکه در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری به این مسئله اشاره شده است. وزارت کشور هم عزم جدی دارد و اکنون با شورای نگهبان در حال رایزنی هستند تا نظراتی که شورای نگهبان درباره امنیت شبکه و دستگاه‌های الکترونیکی دارند تامین شود و امیدوارم در این دوره شاهد برگزاری انتخابات الکترونیکی باشیم و یک بار برای همیشه هزینه سیاسی و اجتماعی ما به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ فنی و آموزش‌هایی که در گذشته وجود داشته است این آمادگی در استان تهران ایجاد شده و به هر ترتیب هر زمانی این موضوع قطعی شد فرصت کافی برای آموزش‌های تکمیلی داریم که باید نیروهای شعب را برای انجام این کار آماده کنیم.

۱۳۹۵/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...