نسخه چاپی

تخفیف شب یلدا برای تمامی نمایش‌های تئاتر شهر

بلیت تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، سه شنبه 30 آذر به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در گیشه این مجموعه با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، بلیت تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، سه شنبه 30 آذر به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا با 50 درصد تخفیف ارائه خواهد شد. این در حالی است که علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه از این تسهیلات استفاده کنند.

هم اکنون نمایش‌ «تئاتر سعدی، تابستان سی و دو» به کارگردانی حسین کیانی و بازی علیرضا آرا، خاطره اسدی، حمید حسینی، شهرام حقیقت‌دوست، امیررضا دلاوری، اشکان دلاوری، مجید رحمتی، علی سلیمانی سرنسری، علی محمدی، سهیل ملکی و رویا میرعلمی در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

«کلاغ» عنوان نمایشی است به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد و بازی سهیلا گلستانی و مرتضی اسماعیل کاشی که در تالار چهارسو اجرا می‌شود.

«خانه پاکیزه» به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین‌پور و بازی مانلی حسین‌پور، سروش طاهری، گیتی قاسمی، معصومه کریمی و آزاده مویدی‌فرد هم در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

نمایش «ل‌ته» به کارگردانی عاطفه تهرانی و بازی نوید هدایت‌پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد‌حسنی، سینا صابری، ئه‌ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری و نازنین میهن این روزها مهمان تالار سایه است.

پروژه «ساختن از هیچ» نیز با حضور هنرمندان لهستانی در تالار قشقایی میزبان علاقه مندان تئاتر است.

۱۳۹۵/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...