نسخه چاپی

تأكید لاریجانی بر افزایش سطح روابط اقتصادی ایران و بوسنی

رئیس مجلس شورای اسلامی بر گسترش همكاری‌های پارلمانی و افزایش سطح روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و علمی ایران و بوسنی تأكید كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در نشست خبری خود با رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین، گفت: ما همیشه آینده خوبی را برای این کشور آرزو کرده‌ایم و همیشه از تمامیت ارضی و روابط خوب بین اقوام در این کشور حمایت کرده‌ایم.

وی افزود: پس از سفر رئیس جمهور بوسنی و هرزگوین به ایران این مسأله نشانگر عزم این کشور برای بالا بردن سطح روابط در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی بود.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: ما در مذاکراتی که امروز داشتیم روش‌های مختلف گسترش اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و برای رفع برخی از این موانع اتفاق نظر وجود داشت.

لاریجانی همچنین اظهار کرد: در این زمینه گسترش همکاری‌های پارلمانی و استفاده از تجارب یکدیگر و همکاری‌های فرهنگی نیز صحبت‌هایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه درباره حل و فصل مشکلات منطقه‌ای نیز دیدگاه‌های دو کشور نزدیک به هم بود، گفت: سفر رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین را مهم تلقی کرده و امیدواریم در آینده اینگونه مراودات بیشتر بوده و نتایج ملموسی داشته باشیم.

۱۳۹۵/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...