نسخه چاپی

هشدار اروپا به ترامپ درباره ایران/ خطر جدی است

«... این هشدارها تاكیدی است بر اینكه توافق هسته‌ای ایران پتانسیل تبدیل شدن به كانون اختلاف بین دولت ترامپ و متحدان اروپایی‌اش را داراست».

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، روزنامه فایننشال تایمز (FT) از هشدار مقامات ارشد اروپایی به "دونالد ترامپ" رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.


این روزنامه انگلیسی با اشاره به جدی بودن خطر اعمال تحریم های جدید و از هم پاشیده شدن توافق هسته ای نوشت: اتحادیه اروپا به ترامپ هشدار داد که توافق هسته ای ایران را نابود نکند. تحریم های جدید، خطر تبدیل شدن به نقطه انفجار بین اروپا و دولت جدید آمریکا را دارند.


در ادامه این نوشتار آمده است: دولت های اروپایی بی سر و صدا درحال هشدار دادن به دولت جدید ترامپ هستند مبنی بر اینکه اگر تحریم های جدید اقتصادی علیه ایران به سقوط توافق هسته ای 2015 بینجامد، آمریکا را مقصر خواهند دانست.


مقامات اروپایی به تیم ترامپ و جمهوری خواهان در کنگره گفته اند، اگر آمریکا گام هایی را بردارد که موجب سقوط و پایان یافتن توافق هسته ای شود، اشتیاق اندکی در اروپا برای ایجاد کمپینی بین المللی جهت فشار بر ایران وجود خواهد داشت. این هشدارها تاکیدی است بر اینکه توافق هسته ای ایران پتانسیل تبدیل شدن به کانون اختلاف بین دولت ترامپ و متحدان اروپایی اش را داراست.

۱۳۹۵/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...