نسخه چاپی

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ افتتاح شد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اتاق اصناف و مدیران چاپخانه‌ها در تهران برپاشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته که یکی از بزرگترین نمایشگاه های منطقه خاورمیانه محسوب می شود با حضور سیدرضا صالحی‌امیری وزیز فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فاضلی رییس اتاق اصناف و مدیران چاپخانه‌ها در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه شرکت خارجی ازکشورهای انگلیس، آلمان، عراق، ایتالیا، اتریش، فرانسه، مصر، تایوان، چین و ترکیه حضور و مشارکت دارند و در کنار شرکت های ایرانی محصولات و تولیدات خودشان را ارائه می کنند.

شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته ؛جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ، دستگاههای بسته بندی، دستگاهها و تجهیزات کد گذاری، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی را به نمایش می گذارند و روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز ارائه می کنند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار خواهد شد.

قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و صنایع وابسته چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف از آن بازدیدکنند.

این نمایشگاه را اتاق اصناف با همکاری اتحادیه صنف چاپخانه‌داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران در فضایی بالغ بر 24 هزار متر مربعو در14 سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می کند.

30 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ ،40 درصد در اختیار ماشین آلات بسته‌بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط قرار گرفته است.

نمایشگاه صنعت چاپ تهران در حال حاضر یکی از نمایشگاه بزرگ منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

امسال برای نخستین بار برخی از فعالان و استادان صنعت چاپ از دو کشور انگلیس و آلمان در کارگاه­های آموزشی نمایشگاه تدریس می کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته از 5 تا 8 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران،آماده بازدید علاقمندان است.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...