نسخه چاپی

نمایشگاه مجازی امكان آشنایی با جدیدترین فناوری‌های تولید را فراهم می‌كند

عکس خبري -نمايشگاه مجازي امکان آشنايي با جديدترين فناوري‌هاي توليد را فراهم مي‌کند

میران آملی، نایب رئیس كمیسیون كشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران معتقد است در شرایط كرونا نمایشگاه مجازی بهترین راهكار برای حفظ و تقویت بازارهای صادراتی است و غفلت در آن موجب از بین رفتن بازارها می شود.

به گزارش نما به نقل از اتاق ایران، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران با تاکید بر تغییر مداوم تکنولوژی تولید انواع محصولات در دنیا بر اهمیت برگزاری نمایشگاه ها تاکید کرد و گفت: نمایشگاه ها محلی مناسب برای عرضه به روز ترین محصولات و از طرفی آشنایی تولیدکنندگان و مخاطبان با جدیدترین انواع تولیدات هستند.

امیر میران آملی، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران بر نقش مهم نمایشگاه‌ها بر توسعه کسب وکارها تاکید کرد، گفت: با حضور در نمایشگاه ها می‌توان به دستاوردهای سایر کشورها و شرکت های ایرانی و خارجی دست یافت.

او ادامه داد:‌ نمایشگاه‌ها دید تجار را درباره آینده کاری و تولیدشان تغییر می‌دهد؛ تولیدکنندگان برای ادامه حضور در بازارها باید با این تغییرات در تکنولوژی و ذائقه مشتری آشنا شوند و خود را متناسب با آن به روز کنند. نمایشگاه ها این امکان را فراهم می کنند تا این تغییر و تحولات به نمایش گذاشته شوند.

ین فعال اقتصادی با بیان این مطلب که کرونا برگزاری نمایشگاه‌ها را متوقف و اکنون بحث نمایشگاه‌های مجازی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: موضوعی که در ایران هم باید مورد برنامه‌ریزی قرار بگیرد، بحث نمایشگاه های مجازی است که در آن دسترسی به اطلاعات بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد و مخاطبان متناسب با نیاز خود می‌توانند به این نمایشگاه‌ها مراجعه و اطلاعات خود را به روز کنند یا محصول واحد تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

بر اساس اظهارات عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در شرایط کرونا نمایشگاه مجازی بهترین راهکار برای حفظ و تقویت بازارهای صادراتی است و غفلت در آن موجب از بین رفتن بازارهای صادراتی خواهد شد.

میران آملی درباره نخستین نمایشگاه مجازی ایران که پنجم تا بیستم اسفند با کمک اتاق‌های ایران و تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ این نمایشگاه نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده است و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق ایران نیز در این رابطه می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و با دعوت از اعضای خود میزان مشارکت در نمایشگاه را افزایش دهند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران اظهار کرد: اطلاع‌رسانی انجام شده به کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به تمامی کمیسیون‌های کشاورزی استان‌های کشور ابلاغ خواهد شد و اعضای عضو این کمیسیون‌ها می‌توانند با توجه به تنوعی که تولیدات در این بخش دارد از فرصت برگزاری نمایشگاه مجازی استفاده کنند.

او درباره تخفیف‌های ارائه شده نیز خاطرنشان کرد: تخفیف‌ها می‌تواند مشوق باشد اما اگر تولیدکننده‌ای مایل باشد که در نمایشگاه به صورت هدفمند مشارکت داشته باشد، ارائه تخفیف‌ها نمی‌تواند تعیین‌کننده حضور او باشد.
بازار

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...