نسخه چاپی

پرواز در فرودگاه‎های مختلف برقرار است

به گزارش نما- ایلنا نوشت:با توجه به وضعیت عصرگاهی گزارش شده از فرودگاه‎های مختلف، پروازهای فرودگاه‌های اردبیل٬ تبریز٬ ارومیه٬ اصفهان و شیراز برقرار است.

از صبح امروز با وجود ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی مناطق٬ فرودگاه‌های کشورعملیاتی است و پروازها در حال انجام است و کاهش دید افقی سبب بروز تاخیر در پروازهای صبحگاهی در برخی فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد شد.

فرودگاه ارومیه

اکنون این فرودگاه شاهد بارش پراکنده برف است و دامنه دید افقی آن در حداقل میزان لازم برای نشست و برخاست هواپیما قرار دارد. با توجه به برف‎روبی‎های انجام شده پروازهای عصرگاهی این فرودگاه در مسیرهای مشهد-ارومیه-تهران، تهران- ارومیه-تهران و تهران-ارومیه-استانبول برقرار خواهد بود.

فرودگاه تبریز

اکنون فرودگاه تبریز شاهد بارش برف است و دامنه دید افقی آن به 900 متر رسیده است. با توجه به برف‎روبی‎های انجام شده پروازهای عصرگاهی فرودگاه به مقاصد مشهد، عسلویه، تهران و شیراز انجام می‌شود و طبق پیش‎بینی هواشناسی از ساعت 16 به بعد هوا بازتر خواهد شد.

فرودگاه اردبیل

فرودگاه اردبیل امروز بارشی نداشته است و دامنه دید افقی آن در حد مطلوب قرار دارد و پروازهای آن بدون مشکل در حال انجام است. این فرودگاه برای عصر یک پرواز در مسیر تهران-اردبیل-مشهد خواهد داشت.

فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان از نظر شرایط جوی مشکلی ندارد و دامنه دید افقی آن 3000 متر گزارش شده است. بنابراین تمام پروازهای این فرودگاه در زمان خود انجام خواهد شد.

فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز نیز از نظر جوی مشکلی در نشست و برخاست هواپیما ندارد و اما به دلیل بروز تأخیر در دو پرواز صبحگاهی از فرودگاه مهرآباد سایر پروازهای آن نیز با تأخیر در حال انجام است.

مسافران می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز با شماره 199 دریافت کنند و یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با نشانی اینترنتی www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند.

۱۳۹۵/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...