نسخه چاپی

آرزوهای مربیان لیگ برتر در كریسمس

در شب كریسمس، قطعا سرمربیان مشهور لیگ برتر برای روزهای شلوغ سال جدید و ادامه فصل، آرزوهای زیادی داشته اند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه: در شب کریسمس، قطعا سرمربیان مشهور لیگ برتر برای روزهای شلوغ سال جدید و ادامه فصل، آرزوهای زیادی داشته اند.

در نبرد سرمربیان بزرگ جهان در لیگ برتر، همه چیز طبق پیش بینی ها پیش نرفت. اما هنوز هم راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ممکن است جایگاه تیم ها دچار تغییرات گسترده ای در جدول شود. قصد داریم آرزوهای سرمربیان 10 تیم اول لیگ جزیره در سال جدید را با هم مرور کنیم؛

آنتونیو کونته – چلسی

بدون شک هیچ کدام از سرمربیان فعلی لیگ جزیره، کریسمسی شیرین تر از آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی آبی های لندن را سپری نخواهند کرد زیرا چلسی تحت هدایت او، با 11 پیروزی متوالی و صدرنشینی مقتدرانه به استقبال سال جدید رفته است

مطمئنا دون آنتونیو آرزو دارد تا در سال 2017 نیز این روند ادامه پیدا کند تا او در اولین فصل هدایت چلسی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و رویای او به حقیقت تبدیل شود. همچنین او مشتاق است مصدومیت بازیکنان کلیدی، شرایط را در ادامه برای او دشوار نسازد و تغییرات تاکتیکی وی همانند هفته های اخیر مثمر ثمر باشد.

پپ گواردیولا – منچسترسیتی

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها در تابستان امسال با کوله باری از افتخارات پای به ورزشگاه اتحاد گذاشت. در فصل جاری، بارها سیتیزن ها توانستند با فلسفه مبتنی بر افکار گواردیولا، فوتبال جذابی ارائه دهند. اگرچه در بسیاری از بازی ها نیز ضعف های دفاعی این تیم، باعث سردرگمی تاکتیکی گواردیولا و از دست رفتن امتیازاتی مهم و سرنوشت ساز شده است.

پس قطعا گواردیولا در سال جدید آرزو می کند که چلسی، مهم ترین مدعی قهرمانی قادر به ادامه روند فوق العاده خود نباشد و برنامه های خود گواردیولا نیر دقیق پیش برود.

یورگن کلوپ – لیورپول

در فاز هجومی، در فصل جاری شاهد بازی های درخشان لیورپول و تیمی در قامت یک مدعی تمام و کمال برای فتح لیگ برتر بودیم اما در بخش دفاعی، هرگز اوضاع اینگونه پیش نرفته است.

گرچه کاریوس یا مدافعان میانی هر کدام به نوبه خود در رقم خوردن این شرایط مقصر بوده اند، اما به هر حال تیم کلوپ در بخش دفاعی آسیب پذیر نشان داده و ممکن است در ماه ژانویه تلاشی برای تقویت این بخش صورت پذیرد.

ترمیم اوضاع خط دفاعی می تواند لیورپول را به جدی ترن تعقیب کننده چلسی تبدیل کند و بدون شک آرزوی کلوپ در شب کریسمس در این رابطه خواهد بود.

آرسن ونگر – آرسنال

بعد از گذراندن هفته ای وحشتناک در پایان سال 2016 و پذیرش 2 شکست متوالی، ونگر معتقد بود که اشتباهات داوران و تصمیمات غیراستاندارد آنها زمینه سز این اتفاقات بوده است.

او اعتقاد داشت گل دوم اورتون که توسط اشلی ویلیامز به ثمر رسید کرنر نبوده و هر 2 گل سیتیزن ها در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. پس با توجه به اینکه ونگر معتقد است داوران عامل اصلی نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر بوده اند، احتمالا او آرزو می کند در سال جدید تصمیمات اشتباه داوران گریبان توپچی ها را نگیرد.

ژوزه مورینیو – منچستریونایتد

گرچه آقای خاص هنوز در هتل مشغول به زندگی کردن است، اما با توجه به روند رو به رشد شیاطین سرخ در هفته های اخیر، احتمالا مورینیو ایام کریسمس را با شادمانی سپری می کند.

با درخشش زلاتان و پوگبا، من یونایتد از روزهای تلخ ابتدای فصل فاصله گرفته و کسب پیروزی های متوالی، هواداران من یونایتد را به حضور در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ وحتی آرزوهای بزرگ تر امیدوار ساخته است.

احتمالا آرزوی اقای خاص برای سال جدید، ادامه روند روزهای آخر سال 2016 و البته پیدا کردن محل مناسبی برای اسکان است.

مائوریتسیو پوچتینو – تاتنهام

علیرغم اینکه هری کین مقاطع زیادی از فصل را به علت مصدومیت از دست داد، هنوز هم بهترین گلزن تاتنهام با زدن 9 گل به شمار می آید.

گرچه در غیاب هری کین، سون هیونگ مین نمایش قابل قبولی داشت اما ونسان یانسن عملکرد فاجعه باری در فصل جاری داشت تا پوچتینو به دنبال یک مهاجم گلزن و قابل اعتماد برای نیمکت، در شرایطی مانند ابتدای فصل جاری باشد.

همچنین فینال لیگ اروپا در ورزشگاه ویمبلی برگزار می شود و با توجه به حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان و راهیابی به این مسابقات، قهرمانی در لندن می تواند آرزوی خاص پوچتینو در شب کریسمس باشد.

کلود پوئل – ساوتهمپتون

با توجه به فصلی از ابتدا نیز دشوار به نظر می آمد، قرار گرفتن ساوتهمپتون در رتبه هفتم جدول لیگ جزیره می تواند برای کلود پوئل بسیار شیرین قلمداد شود.

اگرچه ساوتهمپتون در رقابت های برون مرزی نمایش خوبی نداشت و در لیگ اروپا از گروه خود حذف شد، اما آنها می توانند با ادامه این روند، در سال بعدی این مسابقات نیز حضور داشته باشند.

اما قطعا آرزوی کلود پوئل در شب ژانویه، حفط بازیکنان کلیدی این تیم در بازار نقل و انتقالات از جمله فونته، مدافع 32 ساله و پرتغالی این تیم است.

تونی پولیس – وست برومویچ

در فصل جاری، شاگردان تونی پولیس نمایش های بسیار زیبایی در لیگ برتر از خود ارائه داد، احترام هواداران خود را به شدت برانگیخته اند. همچنین تا به حال بسیاری از سرمربیان بزرگ لیگ برتر به تمجید از عملکرد آنها در بازی های رو در رو پرداخته اند.

حالا و در سال جدید تونی پولیس امیدوار است آنها همچنان در بین 10 تیم نیمه اول جدول قرار داشته باشند که با توجه به جایگاه هشتمی فعلی این تیم، هدف غیرقابل تصوری به نظر نمی رسد.

رونالدو کومان – اورتون

اورتون تحت هدایت رونالدو کومان، فصل را بسیار رویایی آغاز کرد و در هفته های ابتدایی این تیم در بین صدرنشینان لیگ برتر قرار داشت اما بعد از مدتی شرایط در گودیسون پارک تغییر کرد.

قطعا رونالدو کومان در شب تحویل سال جدید امیدوار است روند متناوب نتیجه گیری این تیم تغییر کند و رتبه ای بهتر از نهم در انتهای فصل نصیب آنها شود.

بعد از قطعی شدن ماندن لوکاکو، حالا کومان آرزو می کند که مذاکرات برای تمدید قرارداد روس بارکلی نیز نتیجه بخش باشد.

ادی هوو – بورنموث

با رساندن بورنموث از بین تیم های رده پایین جدول لیگ برتر و یکی از مدعیان همیشگی سقوط به جمع 10 تیم اول لیگ، قاعدتا ادی هوو نمی تواند آرزویی بیش از این در سر داشته باشد.

بورنموث در هفته های اخیر نتایجی رویایی گرفته و از سد تیم های نظیر لیورپول، استوک سیتی و لسترسیتی گذسته است.

به نظر می رسد آرزوی ادی هوو در شب کریسمس، حفظ همین روند و ارائه روحیه ای شکست ناپذیر همانند بازگشت به یادماندنی آنها در برابر لیورپول می باشد.

۱۳۹۵/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...