نسخه چاپی

اعلام تاریخ پایان اجرای نمایش‌های تئاتر شهر

تاریخ پایان اجرای نمایشی‌های به صحنه رفته در تالارهای مجموعه تئاتر شهر مشخص شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره تئاتر فجر، زمان پایان پنج نمایش‌ روی صحنه تئاتر شهر اعلام شد.

نمایش «گوهرنیل» به نویسندگی و کارگردانی مجید امرایی و بازی علیرضا دهقانی و وحیده قوهستانی که از روز چهارشنبه اول دی ماه در پلاتو اجرا به صحنه رفته است، روز جمعه 24 دی ماه به اجرای خود پایان داد.

نمایش «کلاغ» به نویسندگی دیوید هروئر و کارگردانی سمانه زندی نژاد و بازی مرتضی اسماعیل کاشی و سهیلا گلستانی که از روز دوشنبه 22 آذرماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده بود، دوشنبه 27 دی ماه از این تالار خداحافظی می کند.

تالار سایه که از تاریخ 25 آذر ماه میزبان نمایش «لِ‌ته» به کارگردانی عاطفه تهرانی با بازی نوید هدایت پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری و نازنین میهن است، روز دوشنبه 27 دی ماه اجرای خود را به پایان می‌برد.

نمایش«خانه پاکیزه» نوشته سارا رول و کار سروش طاهری و مانلی حسین پور با بازی گیتی قاسمی، معصومه کریمی، مانلی حسین پور، سروش طاهری و آزاده مویدی فرد که از روز پنجشنبه 25 آذر ماه در تالار چهارسو به صحنه رفته است، دوشنبه 27 دی ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

نمایش «شب» به نویسندگی و کارگردانی چیستا یثربی و با بازی لیلی سلیمانی و چیستا یثربی هم که از تاریخ پنجشنبه 23 دی ماه در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز کرده است، در تاریخ پنجشنبه 30 دی ماه به اجرای خود پایان خواهد داد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...