نسخه چاپی

امام جمعه شیروان: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب است

امام جمعه شیروان گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی است تا عوامل پیدایش، رشد و بالندگی استقرار نظام، آسیب ها و آفت های انقلاب اسلامی مطالعه و بازنگری شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا حجت الاسلام حسین کوثری چهارشنبه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه انتهای جاده ظلم هلاکت و نابودی است اظهار کرد: رژیم طاغوت سراسر از ظلم و ستم بود که نتیجه آن انقلاب اسلامی شد که هم اکنون برای دنیا الگو واقع شده است.
وی با اشاره به سی و هشتمین بهار آزادی گفت: علیرغم همه توطئه ها و فشارهای از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمنان نتوانستند انقلاب را از مسیر خود خارج کنند و مردم با چنگ و دندان این انقلاب را حفظ کرده اند.
حجت الاسلام کوثری افزود: دهه فجر زمان بازگویی نعمت ها و آثار انقلاب اسلامی است و عید بزرگ ملت های تحت ستم است که ما همه در قبال انقلاب اسلامی مسئولیت داریم.
معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری شیروان هم گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای دستاوردها و ارزش های نظام به جوانان و تجدید میثاق با شهدا و امام راحل است.
صمد ایزانلو با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی کشورهای دنیا و منطقه است اظهار کرد: باید همه نهادها و ارگان ها با برنامه ریزی و هماهنگی در طراحی و پشتیبانی هر چه باشکوه کردن مراسم همت و تلاش کنند و با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری شور و نشاط برای مردم خلق کنند.
پیشتر، فرماندار شیروان با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر گفته بود: امسال 115 طرح با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد که مهم ترین آن بهره برداری فاز دوم شرکت بهنوش است.
شهرستان 157 هزار نفری در 60کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...