نسخه چاپی

حدود 3000 ساختمان مانند پلاسكو در تهران وجود دارد

وكیلی با اشاره به اینكه وجود ساختمان های ناایمن همچون پلاسكو در شان مردم تهران نیست، اظهار داشت: طبق گزارشاتی كه در چند روز گذشته به خاطر حادثه پلاسكو داشتیم وجود 1500 تا 3000 ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد.

به گزارش نما, محمد وکیلی در گفت و گو با میزان، با اشاره به جلساتی که بین مسئولین کشور و نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی به خاطر حادثه پلاسکو برگزار شده است گفت: در این جلسات آمار هایی در مورد ساختمان هایی که به لحاظ ایمنی شرایطی مانند پلاسکو دارند ارائه داده شده است که این آمار حاکی از وجود 1500 تا 3000 ساختمان این چنینی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو بسیار ناگوار بوده است اظهار داشت: طی چند روز گذشته پس از وقوع این حادثه حساسیت خوبی ایجاد شده است ولی امیدوارم که مرور زمان باعث کاهش این حساسیت نشود.

وی با بیان اینکه نباید این تصمیمات بر روی کاغذ بماند اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که ما یک پلاسکوی دومی در تهران داشته باشیم.

وکیلی با تاکید براینکه وجود چنین ساختمان هایی نه در شان نظام و نه در شان مردم است خاطرنشان کرد: امیدوارم که در آینده شاهد فروریختن یک پلاسکوی دوم در تهران نباشیم، زیرا در این صورت مردم ما را نخواهند بخشید.

وی با تاکید بر اینکه باید تعارفات، تشریفات و بروکراسی های مزاحم کنار گذاشته شود خاطرنشان کرد: در این صورت شهرداری برای تامین ایمنی ساختمان های فاقد ایمنی لازم و حفظ جان مردم می تواند به وظیفه قانونی خودش عمل کند.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...