نسخه چاپی

دختر ترامپ: پدرم یك فمینیست است

در حالی كه انتقادهای زیادی درباره عقاید «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریكا درباره زنان وجود دارد اما دختر وی می‌گوید كه پدرش یك فمینیست است.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، دختر نامزد ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که پدرش از طرفداران حقوق زنان بوده و با برابری جنسیتی زندگی می‌کند.

به نوشته روزنامه «ساندی تایمز» «ایوانکا ترامپ» دختر دونالد ترامپ جمهوری‌خواه، نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفت که زنان شاغل در فعالیت‌های تجاری پدرش از بالاترین سطح برابری در محیط کاری برخوردار بودند.

این در حالی است که دونالد ترامپ 70 ساله در نظر سنجی‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در ماه‌های اخیر آرا بدی را از جانب زنان به دست آورده است.

ایوانکا ترامپ 34 ساله به ساندی تایمز گفت، دیدگاه پدرش در زمینه برابری حق زنان بزرگترین دلیلی وجود امروزی او است.

ایوانکا ترامپ پیشتر نیز گفته بود: «پدرم بسیار رک و صریح است. او در انتقادهایش به زن و مرد بودن افراد توجه نمی‌کند. اگر او نگاه بدی به زنان شاغل داشت من در داخل شرکت او مسئولیت بالایی نمی‌داشتم. او همواره از زنان حمایت کرده و با شیوه‌هایی که برای اشتغال زنان به کار گرفته است، این مسئله را ثابت کرده است.»

ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا، فیلم تبلیغاتی ساخته است که در آن سخنان تحقیرآمیز ترامپ درباره زنان جمع آوری شده است.

اخیرا نیز نوار یک مصاحبه ترامپ منتشر شده است که دیدگاه‌های واقعی ترامپ را درباره زنان شاغل تشریح می‌کند. همین مطالب سبب شده است دیدگاه‌های ترامپ درباره زنان، بار دیگر در کانون توجه قرار گیرد.

۱۳۹۵/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...