نسخه چاپی

مرگ شرور در درگیری مسلحانه با پلیس زاهدان

درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند مخوفی كه از رانندگان اخاذی می كردند ، شروری را به كام مرگ فرو برد.

به گزارش نما به نقل از ایران آنلاین؛ سردارعزیزاله ملکی، بیان داشت:در پی اطلاعات رسیده مبنی بر حضور چند گروه از اشرار و سارقان مسلح در پشت کوه های مشرف به ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان،که محل تردد اتباع بیگانه غیرمجاز و کوله کشان مواد مخدر است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که اشرار در این محل اقدام به راهبندی و سرقت مسلحانه کرده و گاهی با ورود به جاده اصلی رودان - بندرعباس از رانندگان و افرادی که در کنار جاده اصلی در حال استراحت هستند،اخاذی می کنند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ماموران پس از یک سری کارهای اطلاعاتی دریافتند که چند تن از اشرار جهت اخاذی و راهبندی وارد ارتفاعات کوه های فاریاب شده تصریح کرد: در این راستا با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی از پلیس شهرستان رودان به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه سه تن از اشرار که از قبل با تعبیه سنگر اقدام به کمین کرده بودند به محض مشاهده ماموران با آنان درگیر شدند افزود: با هوشیاری و عکس العمل سریع نیروهای پلیس یک تن از اشرار نیز به هلاکت رسید.

به گفته سردار ملکی ، در بررسی از محل ، یک قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری، دو تیغه خشاب ، تعدادی فشنگ جنگی ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو سیم کارت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تاکید کرد: پلیس با کسانی که قصد نا امنی در جامعه را داشته باشند طبق قانون به شدت برخورد می کند و همشهریان در صورت اطلاع یا مشاهده موارد امنیتی موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...