نسخه چاپی

ترامپ خطوط ارتباطی كاخ سفید با مردم را بست!

كاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود كه مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و كامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس جمهور این كامنت‌ها را دسته‌بندی كرده و به رییس جمهور اطلاع می‌دادند. ولی طاهرا دیگر این سیستم وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از وب سایت آی تی رسان - ایمان روستا: کاخ سفید در چند سال اخیر دارای شماره تلفن‌هایی بود که مردم می‌توانستند با آن تماس بگیرند و کامنت‌هایی برای رییس جمهور قرار دهند. مشاوران رییس جمهور این کامنت‌ها را دسته‌بندی کرده و به رییس جمهور اطلاع می‌دادند. ولی طاهرا دیگر این سیستم وجود ندارد.

این سیستم در دوره گذار به دولت جدید، متوقف شد و هنوز نیز بازگشایی نشده است. حال تماس گیرندگان تشویق می‌شوند که برای رییس جمهور پیام فیس‌بوکی بگذارند. مردم این‌کار را دوست ندارند و در نتیجه با هتل‌های ترامپ تماس می‌گیرند.

این کار توسط پروژه White House Inc انجام شده که حامیان سابق برنی سندرز تاسیس کرده‌اند. کاربران به صورت ناشناس شماره تلفن خود را وارد می‌کنند و این گروه آن‌ها را به یکی از هتل‌های ترامپ در سراسر دنیا متصل می‌کند. این گروه می‌گوید:‌‌ «با جدانکردن کامل خود از شرکت‌هایش، ترامپ در حقیقت کاخ سفید‌هایی در سراسر دنیا بوجود آورده است.»

این کار ممکن است پیامدهایی برای مجریان پروژه داشه باشد، اما آن‌ها امیدوارند با تماس‌های زیاد ترامپ را وادار کنند حرف‌های آنان را نیز بشنود.

۱۳۹۵/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...